manual til bærbar
Fra : Renè

Dato : 28-02-02 23:48

Hej. er der nogen der kan hjælpe med en manual til en : altima maestro p79r,
jeg har været på deres hjemmeside men der findes den ikke.
mvh. Renè

Fra : Leony

Dato : 01-03-02 11:09

"Renè" <isl41718@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. er der nogen der kan hjælpe med en manual til en : altima maestro
p79r,
> jeg har været på deres hjemmeside men der findes den ikke.

Det ville hjælpe lidt hvis du skriver hvad du skal bruge den til. Er det
hjælp til BIOS,windows eller hvad.
Umiddelbart har dit indlæg ikke meget at gøre med bundkort, måske der er
større gevinst i hardwaregruppen.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Renè

Dato : 01-03-02 21:56

Jeg skal finde ud af hvor stor en processor jeg kan få i. i øjeblikket
133mhz men da jeg gerne vil have Me på skal det min. være en 150mhz
mvh Renè

Fra : Leony

Dato : 01-03-02 22:32

> Jeg skal finde ud af hvor stor en processor jeg kan få i. i øjeblikket
> 133mhz men da jeg gerne vil have Me på skal det min. være en 150mhz

Tror du skal prøve at sende Altima support en mail, kan ikke umiddelbart
finde noget på deres hjemmeside om denne aldrende svend.
Du kunne jo også prøve at installere det, måske det kører over al
forventning.

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 03-03-02 19:29

"Renè" <isl41718@tiscali.dk> skrev
> Jeg skal finde ud af hvor stor en processor jeg kan få i. i øjeblikket
> 133mhz men da jeg gerne vil have Me på skal det min. være en 150mhz
> mvh Renè

Ingen grund til bekymring!
Du kan sagtens køre Wndows Me (alias Windows Bluescreen) på en 133 MHz
maskine. 133 MHz kører i mange tilfælde alligevel hurtigere end en 150
MHz, da der køres 66 MHz på bussen, mod 150 mhz's 50 MHz.

mvh
Peter

Fra : Renè

Dato : 03-03-02 23:32

Hej Peter, Me går ind og se på konfikation inden den starter op, så den
svare at maskine er for lille ( min. 150 mhz )og stopper derefter
installationen.
mvh. Renè