Telmore kendte WOLs planer? :)
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-01-01 17:50

Hejsa!

http://www.telmore.dk/html/pris8.html
siger: Priserne er indsamlet 30/11/00

Hmm, er det ikke kun et par dage siden WOL kom med deres udspil? :)

Desuden undrer det mig lidt, at når man logger ind hos Telmore, ryger
på en https-server (det er såmænd fint nok), men de frames der kaldes
ligger på en alm. http-server, dvs. så ryger lidt af idéen med at
hoppe gennem en https-server... IE kommer da også op og brokker sig
hver gang jeg logger på.

Når man bliver sendt til https-server ser framsettet sådan ud, begge
frames er http - og er altså IKKE fra en 'sikker' server.

<frame name="menu" scrolling="NO" noresize
src="http://www.telmore.dk/personlig/html/ven.html">
<frame name="mainpage" scrolling="NO"
src="http://www.telmore.dk/personlig/html/side.html">

Mon ikke det var en idé at ændre det?
--
venligst
/Lasse

Gratis Nokia 3210?
http://fergusons.dk/link/3210/

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 28-01-01 11:58

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5ca37to92b8v4jifqmp3vn946v0qqf4qlt@sunsite.dk...
> Hejsa!
>
> http://www.telmore.dk/html/pris8.html
> siger: Priserne er indsamlet 30/11/00
>
> Hmm, er det ikke kun et par dage siden WOL kom med deres udspil? :)

Datoen er ikke opdateret. Men mon ikke vi kendte lidt til WOL planer
alligvel,
vi har jo visse rødder tilbage i den organisation Og på trods af meget
hemmeligheds
kræmmeri, og medarbejdere der skulle underskrive fortroligheds erklæringer
m.m.
er det jo ingen garanti for at der ikke var medarbejdere hos WOL der stolt
talte lidt over
sig inden officiel lancering .

Frank Rasmussen - TELMORE A/S
Høje Taastrup Boulevard 39
2630 Taastrup
www.telmore.dk - fr@telmore.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-01-01 14:52

Telmore - Frank Rasmussen skrev:

>Datoen er ikke opdateret. Men mon ikke vi kendte lidt til WOL planer
>alligvel,
>vi har jo visse rødder tilbage i den organisation

Hehe...

>er det jo ingen garanti for at der ikke var medarbejdere hos WOL der stolt
>talte lidt over
>sig inden officiel lancering .

Tænkte det nok :) Nå, Frank - nu til det interesseante - matcher du
deres priser?
--
venligst
/Lasse

Få en gratis Nokia 3210!
http://fergusons.dk/link/3210/

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 28-01-01 15:15

In article <qu887t081ub4auqdeibhvup6ofehsqb6vc@193.162.153.117>,
laxxe@nospam.dk says...

> Hehe...

> Tænkte det nok :) Nå, Frank - nu til det interesseante - matcher du
> deres priser?

Det mener jeg i høj grad vi har gjort, men vi overvejer da for alvor
vores SMS priser, det er vist det eneste hvor WOL umiddelbart fremstår
billigere !

Frank Rasmussen - TELMORE A/S
Høje Tåstrup Boulevard 39
2630 Tåstrup
www.telmore.dk - fr@telmore.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-01-01 15:28

Telmore - Frank Rasmussen skrev:

>Det mener jeg i høj grad vi har gjort, men vi overvejer da for alvor
>vores SMS priser, det er vist det eneste hvor WOL umiddelbart fremstår
>billigere !

Nu tænkte jeg også på Message-ID:
<MPG.14de23ecfebf1724989680@news.worldonline.dk> - som jeg ikke lige
kan forstå.