Armin van Buuren
Fra : Kim Petersen

Dato : 28-02-02 22:25

Hej

Jeg er på udkig efter singlen Communication (måske II) med Armin van Buuren,
men kan ikke finde den nogetsteds. Nogen der kender en online-shop der fører
den? Helst herhjemme, men udenlands er også ok.

Fra : Nick Christensen

Dato : 01-03-02 01:05

> Jeg er på udkig efter singlen Communication (måske II) med Armin van
> Buuren, men kan ikke finde den nogetsteds. Nogen der kender en online-

Jeg har prøvet at søge på http://www.streetdance.com/ , dog uden held.

Men måske det var værd at prøve at ringe til dem? Det kunne da være de
kunne få den hjem til dig.

--

Nick Christensen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Allan Pedersen

Dato : 01-03-02 20:46

In article <3c7ea01d$0$46218$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
kems@DELETEmail.tele.dk says...
> [...]
> men kan ikke finde den nogetsteds. Nogen der kender en online-shop der fører
> den? Helst herhjemme, men udenlands er også ok.

Tjek evt. http://www.kapland.dk/index2.html

Og herunder listen med år 2000 titler.

Allan

Fra : Kim Petersen

Dato : 02-03-02 11:16

> Tjek evt. http://www.kapland.dk/index2.html

Den er nydelig, tak. Det prøver jeg, så kan jeg også få et par andre med nu
jeg er i gang

Også tak til de andre der har svaret.

Fra : CybaMerc

Dato : 01-03-02 20:54

A long time ago in a galaxy far, far away....
Kim Petersen wrote:

> [...]
>men kan ikke finde den nogetsteds. Nogen der kender en online-shop der fører
>den? Helst herhjemme, men udenlands er også ok.

Nu spørger du ganske vist efter en online-butik; men jeg så engang
Communication II i Fona 2000. Jeg tvivler meget på, at de sælger mange
trance-singler, så det kan da være, de stadig har den.

Under alle omstændigheder vil jeg tro, at de gerne bestiller den hjem
for dig.