Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jeg er glad for HP Billedskolen.
Fra : woody

Dato : 28-02-02 22:27

   Jeg tillader mig at lade min glæde gå ud over Jer. For der
sidder måske en absolut begynder/amatør som jeg selv, og roder rundt i
alle de forskellige fotobehandlingsprogrammer. Jeg har fået lagt et
hav af forskellige programmer ind på maskinen, og sådan noget
resulterer selvfølgelig i TotalKaos.

   Nu har jeg fået tilsendt en CDrom fra WWW.hp.dk/billedskolen ,
og derpå er SCD See i version 3,1. Jeg må sige den virker både
hurtigt og effektivt, og den kan alt det jeg har brug for, der er kun
een ting (lige nu) jeg ikke kan finde ud af.

   Der er et program for mailing af billeder: E-mail Portal, men
det kræver at jeg skal bruge Outlook Express, og det vil jeg helst
ikke. Jeg bruger Opera og Agent og er meget glad for dem. Jeg kan da
også blot fortsætte med at attachere billeder i Agent, men så vidt jeg
forstår skulle man med Photo Smart's Email Portal kunne gøre det blot
ved at "trække" billederne over i ens eget mailprogram????

   Er der her nogen der ved om det er muligt at lave om på det?

    Eller sku' jeg være et andet sted?

mvh Woody

Fra : emj

Dato : 01-03-02 00:02

woody skrev i <e38t7u8b8euofa6dkts951s0rq2qi3gn3l@4ax.com>:

> [...]
>forstår skulle man med Photo Smart's Email Portal kunne gøre det blot
>ved at "trække" billederne over i ens eget mailprogram????

Du kan trække billeder ind i ethvert mailprogram - også i Agenten.
Hilsen emj
--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : woody

Dato : 01-03-02 15:15

On Fri, 01 Mar 2002 00:01:55 +0100, emj <emj@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Du kan trække billeder ind i ethvert mailprogram - også i Agenten.
> Hilsen emj
Tak for dit svar, men jeg kan ikke se hvordan jeg kan "trække"
billeder om til Agent fra ACD See's browser?????

Men jeg kan altså klikke på Attachment og så finde billedet i
Att-boxen. Men det andet så bare så smart ud!

mvh Woody

Fra : emj

Dato : 01-03-02 15:42

woody skrev i <e52v7ucbemvvhhj2e7rvjg8v59h2bh6l17@4ax.com>:

>Tak for dit svar, men jeg kan ikke se hvordan jeg kan "trække"
>billeder om til Agent fra ACD See's browser?????

Åbn din ACDSee browser og brows nogle billeder ind. Minimer
programmet, så det ikke fylder hele skærmen.
Åbn din Agent og vælg Post/new email message
Minimer agent, så du kan se både ACDSee og Agenten på skærmen.
Tag ved en af tumberne i ACDSees browser og hiv det over i agenten.
Jeg har lige prøvet og det virker.
Hilsen emj

Fra : emj

Dato : 01-03-02 00:02

begin 644 jans_sider.url
M6TEN=&5R;F5T4VAO<G1C=71=#0I54DP]:'1T<#HO+VAO;64R+FEN970N=&5L
M92YD:R]E;&IE+S!J86XO#0I-;V1I9FEE9#TT,#0P,#4S,$8U0D5#,3`Q,D$-
!"BYD
`
end

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-03-02 01:52

Thu, 28 Feb 2002 22:26:37 +0100, woody <patjens@adr.dk> wrote:

>Jeg tillader mig at lade min glæde gå ud over Jer.

Dejligt

>[...]   Nu har jeg fået tilsendt en CDrom fra WWW.hp.dk/billedskolen ,
>og derpå er SCD See i version 3,1. Jeg må sige den virker både
>hurtigt og effektivt, og den kan alt det jeg har brug for

Ja, som *viewer* og administrationsværktøj er den simpelthen en gave.
Jeg har eller næsten lige købt ThumbsPlus for en masse $, fordi jeg
ikke syntes ACDSee 2.4, kaldet Classic, kunne nok, og fordi jeg ikke
kunne får ACDSee 4 til at virke stabilt. Men ver. 3 er (næsten) ligeså
god som ThumbsPlus - og så til den pris .

Til gengæld har jeg ikke fundet ud af, hvad de to hp-programmer kan
bruges til, og ArcSofts Photoimpression duer ikke. Så du skal stadig
have en en ordentlig billed*behandler*, f.eks. PhotoShop Elements,
Paint Shop Pro, PhotoShop, Picture Publisher...

hilsen pelo

Fra : emj

Dato : 03-03-02 09:54

Peter Loumann skrev i <tas28ugjqbbq36nnf6v7j84aert2i5mrar@4ax.com>:

>ArcSofts Photoimpression duer ikke.

Det er ikke en rimelig påstand. Programmet er ganske udmærket og
rækker langt ind i manges behov for et billedbehandlingsprogram. Det
har alle nødvendige funktioner og derudover en masse anvendelige
skabeloner.
Hilsen emj