Se hva jeg ka' og vind et domænenavn.
Fra : Jakob Jensen

Dato : 28-02-02 21:48

Så er den første billede konkurrence klar på Debatkat.dk
Det koster ikke noget at stemme, du skal bare være logget ind. Tilgengæld
deltager du i lodtrækningen om et domænenavn fra web-sale.dk, hvis du
stemmer på det billede der vinder Marts måneds billedekonkurrence.

Joan, Grit, Louise og Belinda har alle indsendt billeder til denne først
konkurrence og den heldige vinder får tilsendt 7,5 kg Prism kattefoder.

Hvis i opdager fejl på siden, så send dem venligst i en e-mail til mig eller
på det lokale interne postsystem til mig.

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 01-03-02 19:36

Nu kan i også uploade et billede af jer selv til profilen.

http://www.debatkat.dk

Forøvrigt tænke på, om der er nogen der har lavet en liste med NG brugernes
ICQ ? Kunne dette ikke være rart at have på NG'ens side?
(www.dk-fritid-dyr-kat.dk)

Hilsen Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 03-03-02 19:36

Nyt igen

Nu har i mulighed for at tilføje jeres søde missere til top kat rotationen.
Samtidig kan i stemme på jeres og andres katte .-)

http://www.debatkat.dk

Mvh. Jakob Jensen