8MM bedre end ventet!
Fra : PHILM

Dato : 26-01-01 17:40

En lille anbefaling: Hvis man ikke lige kan vælge imellem det sparsomme
DVD-udvalg i videoforretningen, kan man godt gøre bekendtskab med "8MM" - en
mørk thriller, der underholder effektivt. Som plus en del gode DVD-features!

--
www.philm.dk
-altid friske anmeldelser af nye og ældre film.

Fra : N/A

Dato : 28-01-01 14:59

Fra : Anime_Harko

Dato : 28-01-01 14:59

Jeg vil sige at 8MM er god, men det er ikke en ligefrem havde lyst til at
have til at stå på min reol - Den fortælle en uhyggelig historie om noget
som kunne forgå i verden i dag.....