Har jeg BB|ADSL or not ?
Fra : Mogens

Dato : 28-02-02 19:15

Hej

I følge TDC skulle jeg i dag kl 16.00 have fået min linie lavet om til ADSL
(Bredbånd).
Men Synk lampen på Modem bliver ikke grøn.

Nu ville det være rart at vide om der er fejl i min installation, eller om
TDC har glemt mig.

Kan jeg se nogen steder om jeg har fået linien koblet om ?

Mogens
(kommende bredbåndsbruger)

Fra : Søren Blom

Dato : 28-02-02 19:57

"Mogens" <petsen@lazy.dk> skrev i

> Kan jeg se nogen steder om jeg har fået linien koblet om ?

Du kan ringe til dem og høre af, prøv det.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Anders S....

Dato : 28-02-02 20:58

> "Mogens" <petsen@lazy.dk> skrev i

> Du kan ringe til dem og høre af, prøv det.

har du evt en forlænger ledning på fra tlf stik til skillefilter?? har du
kun tlf på det stik hvor du har adsl??
det kan godt give rød sync.

Anders

--
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet..
sikkerhed?? se på www.sikker-surf.dk

Fra : Mogens

Dato : 28-02-02 21:12

"> >
> har du evt en forlænger ledning på fra tlf stik til skillefilter?? har du
> kun tlf på det stik hvor du har adsl??
> det kan godt give rød sync.

Filteret sidder direkte i min første og eneste dåse. Har ISDN.
Jeg har sat min NT-box i det specielle stik, og kan konstatere at alt vedr
ISDN virker. Men ISDN virkede nu også før jeg jeg monterede skillefilteret.
Kan det virke direkte på på en ADSL omkoblet linie ?

Mogens

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-03-02 17:43

"Mogens" skrev i en meddelelse:
> [...]
skillefilteret.
> Kan det virke direkte på på en ADSL omkoblet linie ?

Telefonen vil nok virke, hvis du prøver uden skillefilter - men der vil være
støj på linien.

Hvis der ikke er støj på den - så er der noget galt fra TeleDanmarks side -
formentlig på centralen eller i et fordelerskab mellem dig og centralen -
men det er kun TDC, der kan svare på det !

Så ring og spørg dem !

Jan

Fra : Karsten Andersen

Dato : 01-03-02 23:15

Fri, 1 Mar 2002 17:43:01 +0100, skrev Jan Vestergaard, på 21 linier, i
<3c7faf8d$0$17240$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>Hvis der ikke er støj på den - så er der noget galt fra TeleDanmarks side -
>formentlig på centralen eller i et fordelerskab mellem dig og centralen -
>men det er kun TDC, der kan svare på det !
De har nok lavet forbindelsen ind til anboen istedet .-)

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : GRETHE ALSING PEDER~

Dato : 02-03-02 13:15

Jeg undrer mig hvordan du kan skrive til denne nyhedsgruppe hvis du ikke har
fået ADSL til at virke. Hvordag har du så adgang til internettet?.
Med venlig hilsen
Grethe Alsing Pedersen

Fra : Jens

Dato : 02-03-02 14:02

"GRETHE ALSING PEDERSEN" <grethe.alsing@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3c80c294$0$56605$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
har
> fået ADSL til at virke. Hvordag har du så adgang til internettet?.

Det behøver du ikke undre dig over, han kobler op via en dial-up konto hos
Tiscali.
Det kan man se ud af headeren på hans indlæg (I Outlook Express, markér
indlægget og tryk CTRL+F3. IP-adressen står ud for NNTP-Posting-Host)

Jens

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 02-03-02 14:45

A dude from the usenet called "Jens" <jens@_NOSPAM_get2net.dk> wrote:

>Det behøver du ikke undre dig over, han kobler op via en dial-up konto hos
>Tiscali.

Sorry... Havde ikke reloadet de sidste 43 minutter

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle Hans Jensen

"I took the initiative in creating the internet" - Al Gore

Fra : Mogens

Dato : 04-03-02 16:20

> Det behøver du ikke undre dig over, han kobler op via en dial-up konto hos
> Tiscali.

Ja via Tiscali.

I øvrigt har TDC løst mit problem nu ved at resette linien. Så nu kører det
bare der ud af.

Tak for hjælpen

Mogens

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 02-03-02 14:45

A dude from the usenet called "GRETHE ALSING PEDERSEN"
<grethe.alsing@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg undrer mig hvordan du kan skrive til denne nyhedsgruppe hvis du ikke har
>fået ADSL til at virke. Hvordag har du så adgang til internettet?.

Jeg tror han havde en dial-up til WOL

Fra : Arcana

Dato : 03-03-02 15:23

> [...]

har
> fået ADSL til at virke. Hvordag har du så adgang til internettet?.

Det kan være, at han sidder på det lokale bibliotek?

/arcana

Fra : Mogens

Dato : 04-03-02 16:17

> Det kan være, at han sidder på det lokale bibliotek?

Nej, vi har TDC adgang på mit arbejde.

Mogens

Fra : Steen

Dato : 28-02-02 20:11

Njarr den er nok koblet forkert så, ring 80808017-1