N6310 - kontrastløse taster
Fra : Ole Thomsen

Dato : 28-02-02 18:55

Er jeg den eneste som synes at tasterne er for svære at aflæse?

Kan man tilkøbe andre?

Ole Thomsen

Fra : SKA

Dato : 28-02-02 23:15

Nej Ole, det er du ikke, jeg har fortrudt skiftet fra 6210 til 6310 - det er
simpelthen umuligt at læse tastaturet.
Jeg ved ikke om der kan købes et nyt tastatur - men jeg tror det ikke!
mvh
Søren

Fra : Anders Berg

Dato : 01-03-02 09:42

"SKA" <ska@xxxmail.tele.dk> wrote in message

> Nej Ole, det er du ikke, jeg har fortrudt skiftet fra 6210 til 6310 - det er
> simpelthen umuligt at læse tastaturet.

Hvad er der galt med det?? Kan man ikke læse bogstaverne og tallene på
tastaturet???

Jeg kan nu ikke forstå hvorfor folk køber en 6310. 6510 er mindre og kan
mere end 6310 dog har den ikke Blåtænder :)

Og prismæssigt er det stort set det samme.

Anders

Fra : Ole Thomsen

Dato : 02-03-02 08:04

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote

> Hvad er der galt med det?? Kan man ikke læse bogstaverne og tallene på
> tastaturet???

Nej, det er sort på mørkegrå. Jeg er ikke svagtseeende, men
alligevel skal jeg gætte tastpositionerne når den sidder i min
bilholder som er en armslængde væk.

Faktisk skal jeg mens jeg sidder her med den i hånden dreje
den så lyset falder direkte på tasterne for at læse dem tydeligt.

> Jeg kan nu ikke forstå hvorfor folk køber en 6310. 6510 er mindre og kan
> mere end 6310 dog har den ikke Blåtænder :)

Jeg kan godt li' størrelsen og så passer den i car-kittet fra
min 7110. Og jeg forventer at komme til at anvende BT.

Ole Thomsen