Onfocus i formmail
Fra : Janus Høi

Dato : 28-02-02 17:48

Jeg har styr på at man kan lave onfocus i input-felterne.

Men kan man lave det samme i textarea?

Altså sådan at der står noget indtil man markerer feltet.

For eksempel, se http://hjerteknuser.dk/form.htm

Jeg håber I forstår hvad jeg mener. Det blev ikke helt så forståeligt
formuleret som tanken var...
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 01-03-02 00:14

"Janus Høi" <hoi@****jagi.com> skrev
> [...]
>
> For eksempel, se http://hjerteknuser.dk/form.htm
>
> Jeg håber I forstår hvad jeg mener. Det blev ikke helt så forståeligt

Jeg tror måske det er noget a la dette du søger:
http://html.dk/scripts/javascript/00015/

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : Janus Høi

Dato : 01-03-02 14:49

"Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror måske det er noget a la dette du søger:
> http://html.dk/scripts/javascript/00015/

Nej, slet ikke.
Der skal stå noget i tekstboksen inden man markerer den. Ligeså snart man
markerer, skal det forsvinde. Ligesom med navne-feltet og e-mail-feltet i
eksemplet jeg henviste til: http://hjerteknuser.dk/form.htm

Ellers tak for dit forsøg.
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Janus Høi

Dato : 01-03-02 16:13

"Janus Høi" <hoi@****jagi.com> skrev i en meddelelse

> For eksempel, se http://hjerteknuser.dk/form.htm

Jeg har fundet en helt anden løsning, som jeg bruger på alle felterne.

onfocus="ClearDefaultText(this);"

Se engang på siden hvor jeg har rettet til.