Er det normalt ...
Fra : Niels Peter

Dato : 28-02-02 16:10

.... at der går hundrede år og en halv madpakke fra man har sendt en indlæg,
til man selv kan se det?
Eller er det TDC specielt, der har en sløv news server?

Hilsen, Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-02-02 16:25

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> writes:

> [...]
> til man selv kan se det?
> Eller er det TDC specielt, der har en sløv news server?

Næe, jeg bruger CC's newsserver og det går ret hurtigt = knap et ½
stykke brød 'gg*
Så jeg vil umiddelbart mistænke tdc's server...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 28-02-02 16:39

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
indlæg,
> til man selv kan se det?
> Eller er det TDC specielt, der har en sløv news server?

Ja tdc news er langsooooooom - men prøv sunsite, der suser ens indlæg ind
med det samme *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Niels Peter

Dato : 28-02-02 17:01

Tak - det skal jeg straks prøve!

Hilsen, Niels Peter

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a5liu7$sd3$1@sunsite.dk...

Fra : Niels Peter

Dato : 28-02-02 20:45

> Ja tdc news er langsooooooom - men prøv sunsite, der suser ens indlæg ind
> med det samme *S*

Tak for tippet - det er virkelig meeeget hurtigere ))

Hilsen NP

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 28-02-02 20:51

> Tak for tippet - det er virkelig meeeget hurtigere ))
>
> Hilsen NP

Glad for at kunne hjælpe *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : AEK

Dato : 28-02-02 18:08

Hej Niels Peter !

Det er godt nok nogle flotte katte, du har.
Specielt Lille Pigen er ret lækker.
Hun minder MEGET om Ivan , som jeg har nævnt i et tidligere indslag.

/ Anya.

Fra : Niels Peter

Dato : 28-02-02 18:39

Jamen hun er da dejlig )))))