NS 6.2.1 Java-indstillinger?
Fra : Thomas Åkerman

Dato : 28-02-02 15:36

Hej...
Jeg har et lille problem...
I Internet explorer kan man selv bestemme sine java indstillinger...

funktioner -> internet-instillinger -> sikkerhed -> brugerdefinerede
indstillinger -> tilpas java-indstillinger

rediger tilladelser -> tillad adgang til alle netværksadresser (aktiver)

Hvor gør man dette i Netscape 6.2.1?

Jeg har gjort dette:
edit -> prefferences -> advanced -> enable java (checked, den er slået
til)

Men jeg har alligevel ikke adgang til de tilsvarende indstillinger (som
i IE)

Hilsen
Thomas
thomas@thesub.dk

Fra : Henrik Gemal

Dato : 04-03-02 17:19

Thomas Åkerman <thomas@thesub.dk> skrev:
> [...]
> indstillinger -> tilpas java-indstillinger
>
> rediger tilladelser -> tillad adgang til alle netværksadresser

Indstillingen findes ikke i Mozilla (Netscape 6)
Hvad er det præcist du vil have mulighed for?

Fra : Thomas Åkerman

Dato : 07-03-02 15:54

"Henrik Gemal" <no@spam.com> wrote in message

> Indstillingen findes ikke i Mozilla (Netscape 6)
> Hvad er det præcist du vil have mulighed for?

Det er fordi jag har en Java-applet, der gør brug af netværks I/O...
Hvis der ikke er åbnet for netværks I/O, så får jeg en
securityException...

Denne indstilling kan jeg godt ændre i IE men ikke i NS, og det er lidt
surt...