Bruce Springsteen
Fra : Jesper Arvidson

Dato : 28-02-02 14:15

Jeg er på udkig efter den nye koncert DVD med Bruce Springsteen og kan kun
finde den til Region 1. Kan det virkelig passe at den findes til Region 0
(som alle jo kan afspille). På forhånd tak!

/Jesper

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-02-02 16:10

Koncerten fra NY findes da i hvert tilfælde i reg 2. Købt i Fona for 2-300
kr - rimeligt for en dobbelt DVD!
Kik evt her: http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=7217
--
Hilsen