DAoC eller Everquest?
Fra : Gichael

Dato : 28-02-02 13:17

Hej

Mig og min kammerat skal have 2 eksemplare af enten DAoC eller Everquest..
Men hvilken?

Er der nogen der kan forklare forskellen?

Jeg kan se at der er 3 slags Everquest

Everquest - Exclusive - Orginal =99,-
Everquest - Svars of Velious Add-on = 188
Everquest - The shadows of Luclin =188,-
og
Dark Age of Camelot EU = 258,-

Spørgsmålet er Prisen for Everquest med add-on er næsten de samme som Dark
Age of Camelot

Jeg har spillet DAoC da der var Beta testning.

Jeg håber nogen gider at forklare mig hvorfor jeg skal købe et af spilene.

Mvh Michael

Fra : Gizmoduck

Dato : 28-02-02 13:16

On Thu, 28 Feb 2002 13:16:46 +0100, "Gichael" <gichael@hunters.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg har spillet DAoC da der var Beta testning.
>
>Jeg håber nogen gider at forklare mig hvorfor jeg skal købe et af spilene.

du behøver ikke de forskellige add-ons til Everquest i første
omgang...du kan nøjes med grundspillet til 99 kr. og så køber
udvidelserne senere hvis du kan lide spillet

--

Gizmoduck

Everquest
Qaryil the wizard on the Xegony server

Fra : Gichael

Dato : 28-02-02 13:24

Hvad er den store forkel på DAoC og Everquest?

Fra : Gizmoduck

Dato : 28-02-02 14:21

On Thu, 28 Feb 2002 13:23:32 +0100, "Gichael" <gichael@hunters.dk>
wrote:

>Hvad er den store forkel på DAoC og Everquest?

DAoC er mere rettet mod kamp-delen end Everquest, i Everquest kan du
godt spille i timevis uden at dræbe et eneste monster(men der er dog
altid mulighed for det hvis det er dén del der tiltrækker dig)

DAoc er også mere simpelt bygget op med hensyn til skills og udvikling
af din character.

men kig lidt på de officielle hjemmesider www.Everquest.com og
www.darkageofcamelot.com (tror jeg nok)

--