Tabasco - igenigen ;-)
Fra : Kirstine

Dato : 26-01-01 16:15

Så er vi vel hjemme igen - men det har været en sej omgang, og Tabasco er
rent ud sagt skide sur på sin mor. Jeg tror lige, at der går nogle timer,
inden han tilgiver mig, at jeg bare efterlod ham hos de onde dyrlæger.

Operationen var en succes - håber vi!! De fandt endnu en testikel i den
venstre lyskenkanal - de havde endda gemt den i sprit, så vi selv kunne
se den. (bvadr!) Der var intet at se omkring binyrerne, tarm eller andre
steder i bughulen. Så det er en hårdt prøvet lille mis, der nu ligger på
sin mors kontorstol og ordner sine to operationssår. Hvorfor i al verden
han har tre testikler forbliver nok et stort mysterium. Men vi har nu
altid vidst, at han var noget helt specielt *S*

Så nu bliver de næste tre, fire dage spændende. Der suser stadig lidt
kønshormon rundt i hans system, så vi kan godt risikere at se endnu et
strint eller to. Men så skulle det også være slut.

Vores dyrlæge - vi sværger (i hvert fald lige nu *S*) til Fasanvejens
Dyreklinik, hvis jeg ikke har nævnt det før - sagde ligeud, at han ikke
var sikker på, om der var blevet begået en fejl, da Tabasco blev
kastreret første gang. De fandt nemlig tydelige tegn på testiklens
tilstedeværelse, da de rettede deres opmærksomhed mod lyskenkanalen efter
at have gennegået hele bughulen. Så vi skulle kun betale for materialer
brugt i forbindelse med operationen - ikke for arbejdsløn. Så det blev jo
væsentligt billigere, end vi havde regnet med. Jeg kan nu godt forstå,
hvorfor de ikke åbnede lyskenkanalen dengang. De havde jo fundet to,
intakte testikler, og så gik man jo ikke ud fra, at katten havde flere!!

Heldigvis ser det hele ud til at flaske sig for den dejlige Basse - og
hans mor er ovenud lykkelig lige nu

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 26-01-01 16:21

On Fri, 26 Jan 2001 16:14:51 +0100, Kirstine <minipip@mail.dk> wrote:

>Så er vi vel hjemme igen - men det har været en sej omgang, og Tabasco er
>rent ud sagt skide sur på sin mor. Jeg tror lige, at der går nogle timer,
>inden han tilgiver mig, at jeg bare efterlod ham hos de onde dyrlæger.

   Det overlever I begge to nok

> [...]
>han har tre testikler forbliver nok et stort mysterium. Men vi har nu
>altid vidst, at han var noget helt specielt *S*

    Det er ikke altid at naturen former sig som den "burde".
Jeg kender en fyr der faktisk osse havde 3 testikler.....

>Heldigvis ser det hele ud til at flaske sig for den dejlige Basse - og
>hans mor er ovenud lykkelig lige nu

   Tillykke med veloverstået operation
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 26-01-01 17:12

Hej Kirstine
Det er dejligt at det er overstået, der er jo blevet
tænkt meget på jer, og det er "vildt skønt" at han
var ekstra udstyret, for så er der al mulig grund til
at tro at det er overstået med strinteriet lige så
snart hormonerne er ude af kroppen

-mange hilsner-
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

Some people have lives -
others have cats.

Fra : Gidde

Dato : 26-01-01 18:21

Hej Kirstine
Det lyder bare super og alt peger da i retningen af at I får en masse glade
oplevelser sammen - uden Rodalon - i fremtiden!!
Ja, naturen er mangfoldig og undtagelser bekræfter regler Enkelte
mennesker fødes med flere brystvorter og andre igen med en ekstra arm. Sådan
skal det nok bare være...trods det kaos det til tider resulterer i.
- alt godt med den bette mis og Julius fremover. Får vi adgang til et par
billeder af ham på Nettet også?
Mange hilsner Freja, Laban og Gitte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-01-01 19:09

Alletiders...;)))))))))))))
Så vil vi her ønske fortsat god bedring og se om det kan lade sig gøre at
afkrydse fingre og poter igen ;))

Hatten af for dyrlægen, det synes jeg var et sjældent godt eksempel på
kundepleje ;)))

Tabasco skal nok hurtigt blive god igen..;))

Melissa sender lige et par ekstra spinbrum som kan fordeles efter behov ;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Helle Andersen

Dato : 26-01-01 19:25

Tillykke og god bedring til ham :)

--
Hilsen Helle
Cats are smarter than dogs. You can't get eight cats to pull a sled through snow. - Jeff Valdez

Fra : Fie & Christian

Dato : 26-01-01 21:15

Dejligt, dejligt, dejligt at høre!

Hilsen
Fie

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 26-01-01 21:38

Godt at høre, det endte godt trods alt!
Held og lykke til Jer begge fremover.

Mvh
Carina

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-01-01 02:27

d. 26/01/01 16:14 skrev Kirstine på minipip@mail.dk i artiklen
> [...]

> steder i bughulen. Så det er en hårdt prøvet lille mis, der nu ligger på
> sin mors kontorstol og ordner sine to operationssår.

Heldigvis og puha - hvis man nu _skal_ vælge, var det da den bedste
forklaring på mysteriet - meget bedre end at skulle rode efter stumper af
væv her og der. Og din dyrlæge skal vel være tilgivet, at han ikke ved den
første operation tænkte "nå, det var 2 - mon jeg lige skulle se om der er
flere )
Nus den lille sårede helt lidt fra os alle -

Mange hilsner
Ann R + medfølende små lyde fra Donna og høj spinden fra Ditte

Fra : Heidi Høegh

Dato : 28-01-01 13:57

Hej Kirstine

Hvor er det bare dejligt.
Jeg tror på at i nok skal få mange dejlige år sammen.
Hils den lille kat.

Venlig Hilsen
Heidi Høegh

Fra : Denise

Dato : 29-01-01 08:25

Hej Kirstine
Det var vel nok dejligt at høre, held og lykke fremover med missen, den skal
nok komme sig hurtigt.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 29-01-01 12:36

Kirstine,

Ihh hvor jeg håber at det "bare" var det. Jeg kan nu godt forstå at
dyrlægen ikke per automatik kigger efter om der skulle være flere end 2
testikler.
God bedring med Tabasco.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk