Counter problemer
Fra : KN

Dato : 28-02-02 11:04

Jeg kan se der gennem tiden ofte er henvendelser med counter problemer...
det har jeg også

Jeg har downloaded en counter fra nettet, der også kan ses, men når man går
siden, ser man lige at den skifter fra 0 til 1 HVER gang ? når man bruger
FP's counter kan jeg ikke engang se den på siden (prøvet på flere servere
med FP ext.) Har forhørt mig vedr. FP's counter og fra flere EDB folk der
sigere at den ofte er ustabil ?

Okay, men hvorfor f... ka' jeg ikke få en simpel tæller til at virke, det
ka'/burde da vel ikke være så svært eller hva' ?

Er der nogen der kortfattet kan fortælle mig hvad det er man gør forkert (
uden at det kan skyldes min egen dumhed) ?

mvh. og på forhånd tak
KN

Fra : Andreas Paasch

Dato : 28-02-02 11:12

Nu vil jeg altså gøre det alligevel med et skælmsk smil .. en fejl 40 er
måske nærliggende

Nuvel, for at vi kan fortælle dig hvad der er galt kræver det lige flere
oplysning og fortrinsvis en angivelse af en URL så vi kan se koden og derfra
rette til.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : KN

Dato : 28-02-02 14:21

Det er også OK jeg kan tåle det

Nå men det ligger pt på en server der ikke sådan er adgang til, men jeg har
ikke andet stående end følgende
fra en zip. fil og lagt ind på siden...
<applet code="Counter.class" height="23" width="67" align="center">

<param name="number" value="0001">

</applet>

Ved du iøvrigt hvorfor man ikke kan få FP's counter til at virke ?

Takker igen...
Kim

Fra : Leon

Dato : 28-02-02 20:03

"KN" skrev
> Ved du iøvrigt hvorfor man ikke kan få FP's counter til at virke ?

Formentlig fordi din server ikke understøtter FP-Extensions, spørg din
'udbyder'.

/Leon

Fra : KN

Dato : 01-03-02 08:36

Nej det er ikke derfor. Der er FP ext. på begge servere jeg har prøvet
på!...?