Stina oprettet på NG's side
Fra : johnb

Dato : 28-02-02 09:23

Stina har nu skrevet lidt om sig selv, og vi har oploadet et billede af
hende.

--
Mvh johnb

http://home24.inet.tele.dk/johnbrask

Fra : Denise

Dato : 28-02-02 09:47

Hej John
Man kan vist godt se, at hun bliver noget forkælet, og sikke skønne billeder

Jeg ville til at foreslå, at det billede hvor hun kun har 1 øje åbent burde
ligge
oppe på omnix, og sørme når jeg går op og kigger, er det jo også det du har
lagt
op
Hilsen Denise

Fra : johnb

Dato : 01-03-02 11:43

Hej Denise

Ja du kan tro at hun bliver forkælet, er det ikke det livet handler om ? Vi
har kun en begrænsning på forkælelsen, at hun ikke bliver overvægtig. Stina
spiser kun Hills C/D tørfoder, indtil videre har hun selv reguleret det.
Selvom hun har adgang til foderet hele døgnet, spiser hun hovedmåltider
morgen og sen aften (og nipper lidt iløbet af dagen)

Fra : Jette

Dato : 01-03-02 00:19

"johnb" skrev:
> Stina har nu skrevet lidt om sig selv, og vi har oploadet et billede af
> hende.

Det er altså et herligt billede *GG*, og også rigtig flot! ... dér fik du
godt nok "knipset" i rette øjeblik

Mvh. Jette