katte bodyguard..
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-02-02 22:38

hehe.. jeg har lige haft en herlig oplevelse med sweety*G*
min kæreste og jeg har indimellem nogle voldsomme tumleture hvor vi kilder
hinanden og hyler op og har det hyle skægt....
det samme gjorde vi her for et øjrblik siden..... pludselig havde vi sweety
stående ved siden af og han så MEGET forvirret ud.... jeg rakte hånden ud
for at berolige ham og nussede ham lidt og i det samme får kæresten en
finger ind og får kildet mig så jeg hyler op... og hvad gør katten??
han går hen og markerer tandsættet i MIN arm*G*

er det ikke bare typisk?? her ligger man nederst og kan ikke forsvare sig og
så bider kræet mig*G*
nå pyt.,... jeg betragter det som en fejl og mener stadig hårdnakket at han
ville have bidt john for at få ham til at lade mig være*G*

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-02-02 22:57

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
han
> ville have bidt john for at få ham til at lade mig være*G*

*G* Jo hold fast i den tro

Her er det Dixie som er bodyguard - men lidt på en anden måde.
Min kæreste og Neo tager nogle tumleture af og til. Nogle gange er Neo så
hidsig at han hvæser og knurre - så sætter min kæreste ham ned igen. Og så
kommer Dixie-bumlehoved hen og overfalder Neo, så han vælter rundt på
gulvet. Neo ser noget forbavset ud og Dixie sidder og glor på ham, som vil
hun sige: så opfør dig dog.
Nå men Neo futter hen til farmand igen, så de kan tumle videre - og det hele
gentages *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz