Hvorfor er der en vandret scrollbar på i 8~
Fra : Carsten Gehling

Dato : 27-02-02 22:20

Nu har jeg i ca. en uge siddet og kæmpet med dette (IMHO efterhånden skide)
design. Jeg kan simpelthen ikke komme af med den vandrette scrollbar, hvis
jeg justerer mit browservindue til 800px i bredden.

http://www.gehling.dk/bk.htm

Er der nogen kloge hoveder, som kan se hvor det går galt?

Jeg har selv en begrundet mistanke til de to spalter i det store hvide felt.
Hvis der står "for meget", altså både billeder og tekst, så kommer der
scrollbars på. Hvis der f.eks. kun står tekst, så gør der ikke.

Hjælp mig inden jeg ender på den lukkede.....

- Carsten

Fra : Carsten Gehling

Dato : 27-02-02 23:01

Det er jo bare det der skal til.

Man skal stille spørgsmålet her. Og samtidig spørge nogle flere.

For når først man skal igang med at forklare sine tanker, så slår løsningen
jo automatisk ned i hovedet på én. Og det skete også her.

Så i behøver ikke at svare alligevel Resultatet kan ses på
http://www.bookland.dk

- Carsten

Fra : jopa

Dato : 27-02-02 23:11

"Carsten Gehling" skrev ..
> Så i behøver ikke at svare alligevel Resultatet kan ses på
> http://www.bookland.dk

Tror en del af din målgruppe ser siden med Netscape, og der ser det absolut
ikke brugbart ud.
Her set med Netscape 6.1

--

jopa