Gospel-sangeren i Ally
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-02-02 21:57

Hende gospel-sangeren i Ally, der hed Lisa, sang fantastisk.

Er der nogen, der ved hvem det er?

Jeg kunne godt tænke mig at finde noget musik med hende.

x-postet til dk.kultur.musik og dk.medier.tv

Mark

"After The Matrix, I cannot wear sunglasses. As soon as I put them on,
people recognise me."
Carrie Anne Moss

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-02-02 22:40

> Hende gospel-sangeren i Ally, der hed Lisa, sang fantastisk.
>
> Er der nogen, der ved hvem det er?
>
> Jeg kunne godt tænke mig at finde noget musik med hende.

Svaret er fundet. Jennifer Holliday hedder hun såmænd.

Mark

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 27-02-02 23:05

"Mark Thomas Gazel" <mark@nospamgazel.dk> wrote in message

> Svaret er fundet. Jennifer Holliday hedder hun såmænd.

og enig ... hun sang ganske enkelt forrygende

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Mogens

Dato : 28-02-02 00:08

On Wed, 27 Feb 2002 22:40:27 +0100, "Mark Thomas Gazel"
<mark@nospamgazel.dk> wrote:

>Svaret er fundet. Jennifer Holliday hedder hun såmænd.

Tusind tak. Audiogalaxy har over 100 mp3 filer med hende,
inklusive sangen fra Ally

Mvh Mogens

Fra : Queenie

Dato : 28-02-02 00:40

"Mogens" skrev d. 28-02-02 00:08 dette indlæg :

> Tusind tak. Audiogalaxy har over 100 mp3 filer med hende,
> inklusive sangen fra Ally
>
> Mvh Mogens

"And I am telling you" er nok en af hendes bedste .. et absolut must!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Rimmer

Dato : 28-02-02 00:33

> Svaret er fundet. Jennifer Holliday hedder hun såmænd.

Som nok især er kendt for anti-HIV-bøsse-hymnen "And I am telling you" fra
musicalen "Dreamgirls". Hvilket jeg egentlig mest ved fordi Jim Carrey har
en ren showstopper-scene med sin udgave af netop den sang i det
allersidste afsnit af "Larry Sanders". Den første sæson af "Larry
Sanders", der vist nok kun blev sendt på TV1000 herhjemme er i øvrigt lige
om hjørnet på DVD.

--
VH, Lasse Rimmer

lasse@evilpandapunktumdk