S. eller Byttes
Fra : MHJ

Dato : 27-02-02 21:48

1 stl Eriksson T39m et par måneder gammel, blå og simlåst (dette kan dog
fixes, jeg betaler).
i org. emballage med cd-rom med mere.

Jeg kan ikke helt forlig mig med Ericssons måde at gøre tingene på efter et
langt liv med Nokia. Derfor er jeg åben for en byttehandel evt. + penge for
en Nokia phone - Dog mindst en 6210'er (savner mine gamle 6210'ere)

Lad høre fra dig

MVh
Morten

Fra : MHJ