DVDZONE2.COM og tolden?
Fra : mortennl

Dato : 27-02-02 21:34

Hejsa.

Er der nogen der har erfariger med at bestille DVD hos www.dvdzone2.com?

Hvordan går det med at få dem gennem tolden?

Mvh. Morten.

http://www.kandu.dk/

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 27-02-02 21:41

"mortennl" <mortennl.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Er der nogen der har erfariger med at bestille DVD hos www.dvdzone2.com?
>
> Hvordan går det med at få dem gennem tolden?

Da de ligger i Belgien, skal de ikke igennem tolden, så der er ingen
problemer.

Joakim

Fra : Spunk99

Dato : 27-02-02 22:39

On Wed, 27 Feb 2002 20:34:24 GMT, "mortennl" <mortennl.news@kandu.dk>
wrote:

>Hejsa.
>
>Er der nogen der har erfariger med at bestille DVD hos www.dvdzone2.com?
>
>Hvordan går det med at få dem gennem tolden?
>
>Mvh. Morten.

der er vidst lavet en mindstegrænse for hvad der skal fortoldes på
80,- kroner

Fra : Claudes

Dato : 27-02-02 22:54

> der er vidst lavet en mindstegrænse for hvad der skal fortoldes på
> 80,- kroner

Ikke når det er mellem EU-lande!

VH

Claudes

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 27-02-02 23:09

> Ikke når det er mellem EU-lande!

Næ, men hvor meget DVD kan man få for 80 kr?
- Nicolai

Fra : Jakob Madsen

Dato : 27-02-02 23:34

> Næ, men hvor meget DVD kan man få for 80 kr?

Er der ingen der læser de svar der allerede er kommet???

Fat det nu, der kommer ikke told på når det er inden for EU, så er det lige
meget om man køber for 1 kr. eller 1000 kr.

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 27-02-02 23:47

> Er der ingen der læser de svar der allerede er kommet???
>
> Fat det nu, der kommer ikke told på når det er inden for EU, så er det
lige
> meget om man køber for 1 kr. eller 1000 kr.

I know, det er jo finden ved det fri marked som EU har skabt for
medlemslandene. Jeg undrer mig bare over DVD til 80 kr. det er sq sjælendt
at man kan finde sådanne.
Men okay, jeg retter min tidligere udtalelse til "Næ, men hvor meget DVD kan
man få for 80 kr? " - bedre?
- Nicolai

Fra : mortennl

Dato : 28-02-02 10:30

"Nicolai Zoffmann Heiredal" skrev d. 27-02-02 23:47 dette indlæg :

> [...]
sjælendt
> at man kan finde sådanne.
> Men okay, jeg retter min tidligere udtalelse til "Næ, men hvor meget

Jeg takker i hvert fald for det svaret!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Thomsen

Dato : 28-02-02 14:54

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <heiredal@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at man kan finde sådanne.
> Men okay, jeg retter min tidligere udtalelse til "Næ, men hvor meget DVD

Man kan faktisk finde en del gode film under den prisgrænse hos de Hong
Kong-kinesiske onlineforhandlere. Jeg har købt en stak af de ældste
Kurosawa-film for nogen-og-tres-kroner stykket.

MVH
Jens

Fra : Rene Madsen

Dato : 28-02-02 15:38

asian movies har film til 86 kr.

Fra : B.Ikkala

Dato : 28-02-02 15:43

Thu, 28 Feb 2002, "Rene Madsen" <asian-movies@asian-movies.dk>

>asian movies har film til 86 kr.

PLONK !

www.DVD-Basen.dk : Mere end 53000 anmeldelser af over 20000 DVD-film
www.DVDProfiler.com : Det ultimative program til at holde styr på DVD-samlingen

Fra : Sune Engsig

Dato : 28-02-02 15:54

> PLONK !

Jeg støder på det der plonk med jævne mellemrum. Hvad betyder det?

Mvh

Sune

(Ikke newbie men måske lettere uvidende?)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-02-02 16:23

"Sune Engsig" <engsig@nospam.hotmail.com> writes:

> Jeg støder på det der plonk med jævne mellemrum. Hvad betyder det?

Det kan betyde to ting:

1) Nu har du larmet og teet dig tåbeligt i denne newsgroup så længe,
det jeg ikke vil høre mere på dig. Derfor ryger du i mit
kill-filter.

2) Jeg er en nar, der ikke helt ved hvad jeg laver, men nu smider jeg
dig i hvert fald i mit kill-filter - eller lader som om - af en
eller anden grund som ingen helt forstår.

Det er ligesom med EOD, der kan betyde:

1) Det var mit sidste indlæg i denne debat. I andre er velkommen til
at snakke videre, naturligvis, men forvent ikke flere indlæg fra
mig.

2) Jeg har ret. Mine argumenter er så uendeligt overbevisende, at du
intet kan stille op. Så nu lukker jeg debatten. Du kan lige vove på
at skrive mere om emnet.

--
Peter B. Juul, o.-.o Kermit: Bear left!
The RockBear. ((^))

Fra : Stefan Holm

Dato : 28-02-02 16:46

pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> 2) Jeg har ret. Mine argumenter er så uendeligt overbevisende, at du
> intet kan stille op. Så nu lukker jeg debatten. Du kan lige vove på
> at skrive mere om emnet.

.... og hvis du alligevel svarer, skriver jeg et vredt indlæg, hvor jeg
lissom sætter et par ekstra udråbstegn efter EOD, så du kan se, jeg
mener det.

--
"If you're so clean, why are you posting from the future?"

Fra : Wolfgang

Dato : 28-02-02 16:50

"Sune Engsig" <engsig@nospam.hotmail.com> wrote in message

> Jeg støder på det der plonk med jævne mellemrum. Hvad betyder det?

Kig evt. her:

http://www.hack.gr/jargon/html/lexicon.html

/w

Fra : B.Ikkala

Dato : 28-02-02 17:50

"Sune Engsig" <engsig@nospam.hotmail.com> wrote:

>Jeg støder på det der plonk med jævne mellemrum. Hvad betyder det?

eller

3) Du har ikke læst hele threaden, men trigger bare på ordene 'xxx' og
'yyy' og benytter så lige muligheden til at spamme gruppen med reklame
for din egen web-biks, hvor du - rent tilfældigvis - sælger 'xxx'
eller 'yyy'

Fra : Asian movies

Dato : 28-02-02 21:18

du har ret, jeg læste ikke hele tråden, beklager, et "PLONK" passer vist
fint her. skal ikke ske igen. var dog ikke en reklame og jeg skrev heller
ingen adresse til Asian Movies

men igen, beklager skal ikke ske igen

--

Med venlig hilsen / Regards

Rene Madsen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-02-02 21:58

B.Ikkala <bkkl02@fabel.dk> writes:

> [...]
> 'yyy' og benytter så lige muligheden til at spamme gruppen med reklame
> for din egen web-biks, hvor du - rent tilfældigvis - sælger 'xxx'

Næh, det tror jeg nu alligevel aldrig, at PLONK! har betydet.

Dit PLONK! falder tydeligvis i kategori 1.

De fleste falder i kategori 2.