Ny Making Episode II video [mindre spoiler~
Fra : CybaMerc

Dato : 27-02-02 19:11

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 27-02-02 23:06

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> skrev i en meddelelse
news:508q7u81eaop1q7ndoc5rgmah1is73hke9@4ax.com...

> http://www.starwars.com/episode-ii/video/making/making10.html
>
> Nick Gillard kan sit kram.

Jo mere Making Of jeg ser, fra Episode II, jo mere vil jeg bare se den film.

Det bliver det bedste i 2002 ; no contest.

Thomas

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-02-02 00:06

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det bliver det bedste i 2002 ; no contest.

Det passer ikke helt : Minority Report af Spielberg, bliver en contender.

Thomas

Fra : Per Kristensen

Dato : 28-02-02 08:38

> Jo mere Making Of jeg ser, fra Episode II, jo mere vil jeg bare se den
film.

> Det bliver det bedste i 2002 ; no contest.
>
> Thomas

LOL no way!

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-02-02 10:07

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> film.

> LOL no way!

Du aner ikke hvad du snakker om.

Gå hen og sov igen.

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 28-02-02 10:18

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> wrote in message

> Du aner ikke hvad du snakker om.

Det har du da fuldstændig ret i, men det sjoveste er nu altså at det gør du
heller ikke ...

> Gå hen og sov igen.

- så mon ikke også du skulle smutte i seng igen.

Joakim

Fra : Per Kristensen

Dato : 28-02-02 10:34

> Du aner ikke hvad du snakker om.
>
> Gå hen og sov igen.

Nej, Star Wars er IKKE virkeligt Thomas!

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-02-02 12:07

> Nej, Star Wars er IKKE virkeligt Thomas!

HVAD ??

Pis....

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 28-02-02 11:06

Thomas Mouritsen <thomas_m@post10.tele.dk> escribió en el mensaje de
noticias a5jlef$fkc$1@sunsite.dk...

> Det bliver det bedste i 2002 ; no contest.

Here we go again.......

Fra : Jesper Winding

Dato : 28-02-02 09:10

Stadigvæk ikke nogen der har fundet en måde at gemme Quicktime filmene på?

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-02-02 15:02

On Thu, 28 Feb 2002 09:09:33 +0100, "Jesper Winding"
<jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

>Stadigvæk ikke nogen der har fundet en måde at gemme Quicktime filmene på?
StreamBox

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : J.O.H

Dato : 01-03-02 07:50

Hvor er det dejligt, at selvom der kun er en 3 mdr til, så ligger hypen -
set i forhold til TPM - næsten helt stille (pånær Thomas ;) Jeg skal
selvfølgelig se den, men jeg holder mine forventninger helt i bund - derved
håber jeg, at det bliver en god oplevelse i biffen.

JOH

Fra : Per Kristensen

Dato : 01-03-02 08:52

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> wrote in message

> http://www.starwars.com/episode-ii/video/making/making10.html
>
> Nick Gillard kan sit kram.

Den er taget offline igen

Fra : Jesper Winding

Dato : 01-03-02 09:10

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Den er taget offline igen

Ikke hos mig? der kommer den fint frem? men gemme den, det kan jeg
krafted'me ik'

Fra : CybaMerc

Dato : 01-03-02 21:06

A long time ago in a galaxy far, far away....
CybaMerc wrote:

[snip]

Lidt trailer-nyt.

Trailer D "Clone War", som er den fulde biograftrailer, vil blive vist
for første gang på ShoWest i LA på tirsdag. Den offentlige premiere
får den den 10. marts på Fox TV, hvor den bliver vist mellem serierne
Malcom in the Middle of The X-Files. Biograf-premieren er den 15.
marts, hvor den formentlig også bliver lagt online.

"Clone War" er 2,5 minut lang og vil naturligvis indeholde en masse
nye scener.

Iøvrigt har Moriarty haft en anmeldelse af manuskriptet af AOTC oppe
pp AICN i et par dage. Alle spoilerne har fået tildelt deres egen
side, så man kan roligt læse den, hvis man er nysgerrig; men ikke vil
vide for meget.

Fra : John Hinge

Dato : 02-03-02 17:47

On 01 mar 2002 CybaMerc was heard to say:

> [...]
> oppe pp AICN i et par dage. Alle spoilerne har fået tildelt deres
> egen side, så man kan roligt læse den, hvis man er nysgerrig; men

Huha, jeg har fået et nyt håb (hehe) om at SW er tilbage.
Jeg synes ikek at spoilerne er så slemme igen, specielt
fordi de er logiske når man kender sine SW films.
Jo der er er da småting som man kan læse på spoilersiden
som kommer bag på mig, men det store perspektiv.. weee
Jeg gir iøvrigt Moriarty ret..
Sammy Jackson og Christopher Lee er simpelthen bare SÅ heldige.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs