T39 og signal
Fra : albert

Dato : 27-02-02 17:55

Jeg har lige opgraderet fra en T28 til T39 og har Telmore

Meen den havde kun netværksforbindelse på ca. 5% af turen Horsens-Århus =
50km

Min T28 havde hele vejen !!

Dog skal det siges, at den altid kunne finde mobilix, og meget af tiden
Telia.

Har den en fejl (lyder som om den foretrækker gsm1800), eller er det bare
sådan = 100% ubrugeligt...

mvh Albert

Fra : jan steen sørensen

Dato : 01-03-02 07:19

"albert" <albert@DONT.SPAM.ME> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige opgraderet fra en T28 til T39 og har Telmore

Desværre også blevet "nødt til" at skifte til T39

> Meen den havde kun netværksforbindelse på ca. 5% af turen Horsens-Århus =
> 50km

Mærkeligt, jeg mærker ingen forskel (check lige i menuen "foretrukne net")
- og at den står til "Automatisk valg af netværk"

> Min T28 havde hele vejen !!

Min "forgangne" T28 svigtede heller aldrig mig! - men gav op da jeg har
"væskeskadet" den.

> Dog skal det siges, at den altid kunne finde mobilix, og meget af tiden
> Telia.

Havde du da Telia og Mobilix (Orange) abon?

> Har den en fejl (lyder som om den foretrækker gsm1800), eller er det bare
> sådan = 100% ubrugeligt...

Så vidt jeg husker kører Telmore på TDC (de overvejede vist at skifte til
Sonofon).
Hvis du er hos Telia eller Orange kører du mest i deres net (de har begge
både 1800 og 900 net idag - samt roamer på Sonofons net - vist nok "kun"
Sonofons 900 net)

Jan

Fra : H3nrik V!

Dato : 03-03-02 10:51

Problemet tror jeg ligger i software, både jeg og en af mine kamerater har
samme fejl på vores T39'ere. Det virker som om at hvis den først mister
signalet skal man be' den om at finde det igen. Har hørt rygter om at det
skulle være blevet forbedret i nyere SW versioner.

/H3nrik! - T39m ver. R2G

Fra : jan steen sørensen

Dato : 04-03-02 18:21

"H3nrik V!" <dj.dreng@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> signalet skal man be' den om at finde det igen. Har hørt rygter om at det
> skulle være blevet forbedret i nyere SW versioner.

Du har ret - lige prøvet en anden T39m - den afbryder konstant - også efter
at den er opdateret hos TDC!

Også spil (ERIX) går i stå!

Jan