N5210
Fra : Kim Bak

Dato : 27-02-02 17:47

Hej alle. Er der nogen der har nogle erfaringer med subj.? Er den ligeså
fejlbehæftet som alle andre nye telefoner fra nokia? Pfh. tak.

/Ole

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 27-02-02 18:37

> Hej alle. Er der nogen der har nogle erfaringer med subj.? Er den ligeså
> fejlbehæftet som alle andre nye telefoner fra nokia? Pfh. tak.

Lækker telefon skal have min på fredag (hvis mine penge er kommet der...)
Har prøvet den og den har meget lækre taster og hvis du piller den nederste
"skal" af kan man næsten bruge dioderne som lommelygte (de er meget skarpe)
..... Virker robust og jeg kunne ikke umiddelbart finde nogle fejl i
softwaren.....

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Anders Berg

Dato : 27-02-02 20:45

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster@hotmail.dk> wrote in message

> [...]

Eneste fejl jeg kan finde uden at have prøvet den er designet. NØØØØØJ
hvor er det grimt!!!!!!

Det er jo en håndværker telefon af den værste slags. Sorry men det er
bare min mening. Godt vi alle har forskellig smag, for ellers fik Nokia
ikke solgt så mange af den model.

Mvh. Anders

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 27-02-02 21:17

> Eneste fejl jeg kan finde uden at have prøvet den er designet. NØØØØØJ
> hvor er det grimt!!!!!!
Vil lige sige til Nokias forsvar at den er _meget_ pænere når man har den i
hånden... kunne ikke lide stregen mellem display og taster i starten men den
er faktisk fair nok i virkligheden

--
Mvh.
Hans-Jacob