De Skrigende Halse!?
Fra : (B)-PSYCH

Dato : 27-02-02 18:02

Hej Gruppe!

Jeg leder efter filmen "De Skrigende Halse". Er der nogen der ved hvor den
kan købes, eller om det overhovedet er muligt at købe den mere?

Fra : Peter Kaas

Dato : 27-02-02 22:03

> Jeg leder efter filmen "De Skrigende Halse". Er der nogen der ved hvor den
> kan købes, eller om det overhovedet er muligt at købe den mere?

Jeg købte for et par måneder siden en kopi i Videonetto i Landemærket i
København. Prøv evt. dér.

Mvh
Peter

Fra : Jesper Stampe

Dato : 27-02-02 23:17

"Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg købte for et par måneder siden en kopi i Videonetto i Landemærket i
> København. Prøv evt. dér.

Den fås også i TP på Roskildevej (Københavnstrup) til 50 kr.

Fra : Per Kristensen

Dato : 28-02-02 08:40

"(B)-PSYCH" <Ab-hallen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej Gruppe!
>

> Jeg leder efter filmen "De Skrigende Halse". Er der nogen der ved hvor den
> kan købes, eller om det overhovedet er muligt at købe den mere?

Hehe en genial sjov film, ikke Jarnis-drengen!

Fra : Martin Helbo

Dato : 28-02-02 19:18

> Hehe en genial sjov film, ikke Jarnis-drengen!

Den er for fed.... Håber snart at Søren Fauli får taget sig sammen til at
smide den på DVD med en masse guf. Bl.a. testament for Ronni.

/Martin Helbo