ICS og sikkerhed
Fra : Poul Erik Dyreborg/K~

Dato : 27-02-02 15:03

Hej

Hvordan sikrer man bedst (=nemmest & billigst) sit netværk hvis man ønsker
at benytte Internet Connection Sharing?

Med venlig hilsen
Poul Erik Dyreborg

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 27-02-02 15:48

"Poul Erik Dyreborg/Klode" <ped@klode.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan sikrer man bedst (=nemmest & billigst) sit netværk hvis man ønsker
> [...]
Jeg har gjort det med en firewall og antivirus. Begge dele kan findes gratis
på nettet. Jeg bruger ZoneAlarm og AntiVir (og McAfee men det er ikke
gratis).

Der er links til begge dele på min hjemmeside.

Mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 800 vitser!!!)

Fra : Poul Erik Dyreborg/K~

Dato : 28-02-02 11:24

Peter Brandt Jørgensen <peterbj@peterbj.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c7cf1a2$0$56556$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> gratis).
>
> Der er links til begge dele på min hjemmeside.

Tak for det Peter
Mvh P Dyreborg

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 27-02-02 21:46

Poul Erik Dyreborg/Klode wrote:

> Hej
>
> Hvordan sikrer man bedst (=nemmest & billigst) sit netværk hvis man ønsker
> at benytte Internet Connection Sharing?

Sikkerhed er dyrt og besværligt.

Fra : Poul Erik Dyreborg/K~

Dato : 28-02-02 11:23

Christian E. Lysel <chlyshoswmdatapunktumcom@example.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C7D4589.60000@example.net...

> Sikkerhed er dyrt og besværligt.

Tak for et seriøst og fyldestgørende svar

Mvh
P. Dyreborg

Fra : Poul Erik Dyreborg/K~

Dato : 28-02-02 11:27

Poul Erik Dyreborg/Klode <ped@klode.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lxnf8.12885$PE.924028@news000.worldonline.dk...

> [...]
> nyhedsmeddelelse:3C7D4589.60000@example.net...

> ønsker

> Tak for et seriøst og fyldestgørende svar

PS: Er selv tidligere Jydst mester i Ironi for mellemvægt og træner pt til
Nordiske mesterskaber i Sarkasme for viderekomne

Fra : Poul Erik Dyreborg

Dato : 28-02-02 11:41

Poul Erik Dyreborg/Klode <ped@klode.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4Bnf8.12920$PE.924181@news000.worldonline.dk...

>cut

> PS: Er selv tidligere Jydst mester i Ironi for mellemvægt og træner pt til
> Nordiske mesterskaber i Sarkasme for viderekomne

men altså ikke i stavning