Til Lene og Gitte
Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-02-02 14:51

Hej begge to

Hvor jeg føler med jer begge. Det er utroligt som sådan nogle små
pelsbundter kan komme til at fylde i éns liv. Jeg ved at der også vil blive
et enormt tomt hul den dag en af mine misser forsvinder og kan blive helt
trist bare ved tanken.
Jeg har fundet endnu en smuk besked fra regnbuebroen. Også på engelsk, håber
ikke det gør noget. Måske kan I bruge den til noget...

Request From Rainbow Bridge
by Consta Jenkins

Weep not for me though I am gone
I am at peace, my soul's at rest
There is no need for tears.
For with your love I was so blessed
For all those many years.
There is no pain, I suffer not,
The fear now all is gone.
Put now these things out of your thoughts,
In your memory I live on.
Remember not my fight for breath
Remember not the strife
Please do not dwell upon my death,
But celebrate my life.

--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Lene

Dato : 27-02-02 15:04

Ann Rudbeck wrote:

Hej Ann...
1000 tak for både dine ord og for digtet. Det er utroligt smukt. Selvom der står
i digtet, at man ikke skal græde, gør jeg det alligevel lige nu...
Mange hilsner fra Lene

Fra : Gitte J

Dato : 27-02-02 15:21

Også tak herfra - har været nødt til at sende et link til din hjemmeside til
min søster, der har mistet hele to hamstre i løbet af det forgangne år (mon
ikke samme regnbuebro modtager hamstre også? Filosofien bør jo i alt fald
være den samme....).
Har netop dagens optur, for Freja viser sig fra hidtil ukendte sider ... hun
har været påtrængende kælen og social, noget vi ellers har savnet hos hende
indtil nu.
-Gitte

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-02-02 15:53

d. 27/02/02 15:21 skrev Gitte J på gjlo98@hum.auc.dk i artiklen
a5ipr6$580$1@sunsite.dk:

> mon
> ikke samme regnbuebro modtager hamstre også? Filosofien bør jo i alt fald
> være den samme....).

Klart den gør! Jeg har sådan et billede i hovedet af alle mulige slags dyr,
der har det fredeligt sammen mens de venter på os (de er jo ikke sultne
mere, så der er ingen grund til at jage hinanden andet end i leg)

--
Knus og hilsner fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 27-02-02 21:33

"Gitte J" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in news:a5ipr6$580$1@sunsite.dk:

> min søster, der har mistet hele to hamstre i løbet af det
> forgangne år (mon ikke samme regnbuebro modtager hamstre også?
> Filosofien bør jo i alt fald være den samme....).

Jo, ifølge min kaningruppe kommer de dog i forskellige afdelinger
Nogle katte kunne måske godt se en ekstra gang på kaniner og andet
"småkravl" som frokosten

Den er smuk, men må bliver bare så våd af at læse dem og Lante gider
kun være våd når han selv træder ned i vasken.

Kate

Fra : Pernille Scharff

Dato : 27-02-02 15:16

Åh, hvor jeg føler med jer begge to! Det er da ikke til at holde ud at
regne budgetter når der sker den slags ting ude i verden...

Jeg er overbevist om at begge jeres misser har mødt min højt elskede
Tykke, der forlod os i sommer...*snøft* de har det sikkert sjovt med at
fange sommerfugle...

Knuser

Pernille

Fra : Ann K

Dato : 27-02-02 23:54

Hej Lene og Gitte.
Hvor gør det ondt at læse... men husk at, det er kun den ejer, som
virkelig elsker sine dyr, der også er i stand til at træffe den
ultimative beslutning!
Respekt for jer...
Trøstekram fra Ann
Og en lille hilsen fra Tamlin, der gik over regnbuebroen for flere år
siden... Laban og Zia er nået frem... og venter jer, når I er klar til
at møde dem

Fra : Anita Christensen

Dato : 28-02-02 22:57

Masser af medfølende tanker herfra også til jer begge to... det gør noget så
forfærdeligt ondt at miste en af misserne ...

> Weep not for me though I am gone
> I am at peace, my soul's at rest
> There is no need for tears.
> For with your love I was so blessed
> For all those many years.
> There is no pain, I suffer not,
> The fear now all is gone.
> Put now these things out of your thoughts,
> In your memory I live on.
> Remember not my fight for breath
> Remember not the strife
> Please do not dwell upon my death,
> But celebrate my life.

*snif* .. da jeg læste dette fik jeg lige en god tudetur over min Horus ..
hvor er det dog smukt ...

Mange hilsner
Anita