Oprettet !
Fra : AEK

Dato : 27-02-02 14:19

Så har jeg fået mig oprettet og skrevet om misserne ( Eller DE har selv ! ).

I må dog lige vente lidt med billeder.

/ Anya.

---------------
Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Jette

Dato : 27-02-02 21:06

"AEK" skrev:
> Så har jeg fået mig oprettet og skrevet om misserne ( Eller DE har selv
! ).

> I må dog lige vente lidt med billeder.

Dine katte er meget sjove særdeles dygtige til at skrive *GGG* ... og det er
da godt du har misserne at putte med, da du mangler "den lange" (hi!) ....
er der udsigt til du snart får ham hjem?

Mvh. Jette

Fra : AEK

Dato : 27-02-02 21:54

Hej Jette

> Dine katte er meget sjove særdeles dygtige til at skrive *GGG*

Yeps ......Og det er selvlært...*G*

... og det er da godt du har misserne at putte med, da du mangler "den lange"
(hi!) ....

Jaaaaa. Indtil vi fik Tilde, sov de altid hos mig om natten. Nu er det slut.
3 Katte i en seng, nix. Det går op i hat & briller.
Oscar mener, at HANS plads er mellem mine lår ! Skulle en af de andre tage
pladsen, så bliver der " bøffet " til det er ham , der ligger tættest på
maven....!
De andre må så ligge nærmere fødderne.
Samt Tilde er pjattet med at " ælte " mig , gerne på brystet.
Oscar snorker højlydt !
Den eneste normale at sove med er : Tøsen.

Så det er opgivet. jeg sover alene...piv....snøft.

er der udsigt til du snart får ham hjem?
Næææ. han kommer hver weekend og ferier.
Han bor på kasernen i Haderslev og jeg i Esbjerg.
Jeg har ikke p.t. lyst til at skifte by - og han synes, at det er for langt
at køre hver dag Esbjerg - Haderslev.

Jette : Vil lige rose dig for det nydelige arb. du har lavet.
Hvor er det nemt at gå til. Da jeg skulle oprette profil, tænkte jeg : Fuck,
det går aldrig godt - men jow jow, det klarede jeg.

/ Anya.

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 01-03-02 00:12

"AEK" skrev:
> Så det er opgivet. jeg sover alene...piv....snøft.

Ja, jeg deler plads med to misser og "den brede", hi! - så jeg kender godt
problematikken.

> Næææ. han kommer hver weekend og ferier.

Well, du lader ikke til at have de store traumer over det,hi! ... på den
anden side er det jo faktisk også begrænset hvor meget man ser til hinanden
i hverdagen selv om man bor sammen.

> [...]
Fuck,
> det går aldrig godt - men jow jow, det klarede jeg.

Tak .... det er da rart at vide jeg har fået bikset noget sammen der
ovenikøbet er brugervenligt

Mvh. Jette