Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stativ til forruden i en bil
Fra : Dan Andersen

Dato : 27-02-02 13:28

Hvor kan man skaffe et stativ, der kan sætte fast i forruden i en bil - med
fx. en sugekop?
Har ledt efter det i netbutikkerne, men ved ikke rigtig hvad det hedder på
engelsk eller tysk
Mvh. Dan Andersen

Fra : thl

Dato : 27-02-02 15:44

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fx. en sugekop?
> Har ledt efter det i netbutikkerne, men ved ikke rigtig hvad det hedder på

Hama har det, det hedder
004041 AUTOSTATIV -CLICK

mvh
Thorbjørn

Fra : Pico

Dato : 27-02-02 18:10

"thl" <amagerfoto@pc.dk> skrev i en meddelelse news:xb6f8.12055$PE.611267@news000.worldonline.dk...

> "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> med
>

> Hama har det, det hedder
> 004041 AUTOSTATIV -CLICK

Hej Thorbjørn ! Laver du slet ikke antenner mere

Cullmann har også lavet et, jeg kan ikke huske hvor jeg har købt det,
muligvis hos Thorbjørn da han var på Østerbrogade. Det er utroligt
kraftigt i sugeevnen, jeg har sågar haft det monteret på forskærmen
og optaget video.
Prøv at søg hos Cullmann.
Pico

Fra : Dan Andersen

Dato : 27-02-02 23:02

Fint - de har godt nok noget, der ligner - men jeg kan ikke på deres side
kommer ind på en nærmere beskrivelse/foto af deres sugekopstativ.
Du må da godt nok have gode nerver, hvis du sætter di viodeooptager
udevendig på en bilskærm fastgjort med en sugekop

Fra : thl

Dato : 28-02-02 10:42

> [...]
> Du må da godt nok have gode nerver, hvis du sætter di viodeooptager
> udevendig på en bilskærm fastgjort med en sugekop
Det holder nu godt nok, det eneste farlige er regnvejr.
prøv her: http://www.hama-danmark.dk/forside/default1st.asp
mvh
Thorbjørn

Fra : Dan Andersen

Dato : 01-03-02 13:20

1000 tak for linket.
Men 1498 kr for et stativ - det er godt nok dyrt.

Fra : Pico

Dato : 28-02-02 19:35

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse news:3c7d56dd$0$56605$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Du må da godt nok have gode nerver, hvis du sætter di viodeooptager
> udevendig på en bilskærm fastgjort med en sugekop

Mine nerver fejler ikke noget, det er en kraftig sugekop, men for at være ærlig
havde jeg monteret en "livline".
Det er meget sjovt at filme hjulet i sving.
Pico

Fra : thl

Dato : 28-02-02 13:05

"Pico> >

> Hej Thorbjørn ! Laver du slet ikke antenner mere

næh, fotobiks på Amager.
Thorbjørn

Fra : Pico

Dato : 28-02-02 19:33

"thl" <amagerfoto@pc.dk> skrev i en meddelelse news:pXof8.163$b33.8518@news010.worldonline.dk...

> "Pico> >

> næh, fotobiks på Amager.
> Thorbjørn

Jeg kigger ind til dig næste gang jeg kommer til Amager.
Pico

Fra : Dan Andersen

Dato : 27-02-02 23:03

Det lyder interessant - har du et link? hama.com eller søgemaskinerne viser
ikke rigtig noget herhjemmefra.

Fra : J@N

Dato : 27-02-02 18:15

Prøv DOF (Dansk Ornitologisk Forening) de har et genialt autorudestativ:

http://www.naturbutikken.dk/kikkerter1/stativer/manfrotto_auto.html

Jan

Fra : Dan Andersen

Dato : 27-02-02 22:57

Takker mange gange, men dette stativ er kun til et nedrullet vindue - jeg
kunne ønske mig et til en sugekop.

Fra : U. Pedersen

Dato : 27-02-02 23:10

On Wed, 27 Feb 2002 22:57:29 +0100, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wroti:

>jeg
>kunne ønske mig et til en sugekop.
kan man så ikke selv lave et ?
En svupper fra en afløbsrenser ?
eller en fra en glarmester dem som de holder rudderne med ?

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)
http://www.pbase.com/luf123/root