HVEM VIL HAVE EN GRATIS 3210er?
Fra : Søren Jørgensen

Dato : 26-01-01 14:29

Lige i øjeblikket er der et firma der tilbyder en gratis 3210, incl
oprettelse, 6 mdr betalt abbonnement, samt gratis telefon. Man binder sig
for 6 mdr, men de er jo allerede betalt. ))
Da jeg ikke vil rissikere at blive anmldt for spamming, skal i skrive
tilbage til mig, og så sender jeg en mail med oplysninger om hvor det er
henne.

Mange venlige hilsner...Søren

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 26-01-01 14:44

Det vil jeg da gerne gøre mere om.. *S*

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-01-01 16:10

Søren Jørgensen skrev:

>Lige i øjeblikket er der et firma der tilbyder en gratis 3210, incl
>oprettelse, 6 mdr betalt abbonnement, samt gratis telefon. Man binder sig
>for 6 mdr, men de er jo allerede betalt.

Det lyder utroligt, hvis der ikke skulle stikke noget under. Jeg har
dog selv bestilt, så nu må vi ser hvad der sker...

Man bør vel kunne opsige sit abonnement og få åbnet SIM-locken efter 6
mdr. Hvis jeg bare har telefonen liggende de 6 mdr., så burde det
faktisk ikke koste mig noget?!

--
venligst
/Lasse

Få en gratis Nokia 3210!
http://fergusons.dk/link/3210/

Fra : Flemming Joensson

Dato : 26-01-01 17:08

Man skal lige huske at man skal være medlem af ****** som giver dette
"tilbud", de vil så bruge de oplysninger du giver dem til at spamme dig i al
tid fremover, så hvis jeg var dig ville jeg oprette en eller anden
skod@hotmail.com adresse og fodre til dem, så du slipper for at høre mere
fra dem.
Jeg kan personligt bedst lide selv at vælge, om jeg vil høre noget om de
ting der står på deres side, og ikke få dem kastet i hovedet som det var
tilfældet med dette (ikke din post, men deres spammail, som jeg modtog for
et par uger siden).

/flemming

PS: Deres tilbud gælder sammen med et Telia Classic abonnement, så hvis man
har Telia Taletid kan man vel også bruge telefonen sammen med det i stedet
for at skulle vente 6 måneder på at kunne bruge den uden at bekymre sig om
regninger

Fra : Heimo

Dato : 26-01-01 17:15

Hvis det ikke er SPAM hvad er det så ?
er holdt op med at tælle newsgroup som du har "SPAMMET"

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-01-01 17:37

Søren Jørgensen skrev:

>Lige i øjeblikket er der et firma der tilbyder en gratis ...

Jeg skrev til Søren i en mail og bad om oplysninger. Jeg fik et
link, og på siden stod der først:

   Der er et problem med din browser. Du kan ikke besøge
   wanna-save med denne browser, da siden gør brug af
   teknikker, som den ikke understøtter.
   Vi anbefaler at du downloader en nyere browser ...

Vældig sjovt!

Længere nede stod der:

SEND ET TIP TIL EN VEN
Tip en ven

   Send en e-mail til dine venner, og tjen point, se her
   hvordan.

   Du får del i værdien. Som bruger af wanna-save, tjener du
   point.
   Pr. 1-1-2004 vil du få udbetalt en større eller mindre
   del af wanna-save's værdi, afhængig af hvor mange point
   du har optjent.

Sørens indlæg er altså rendyrket pengespam. Jeg har derfor
afsendt en klage til hans udbyder.

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Erik

Dato : 27-01-01 13:21

Er i sikker på at Telia vil låse telefonen op efter 6 måneder, er de
forpligtiget til det? det er jeg ikke sikker på, i det her tilfælde køber vi
jo ikke en telefon, Telia forærer os den, jeg tror det er der "hunden"
ligger begravet, hvis jeg skulle bestille, ville jeg i hvert faald bede om
en skriftlig garanti fra Telia, hvor i de forpligtiger sig til at åbne
telefonen efter 6 måneder, det tror jeg næppe Telia vil.

Erik

Fra : Michael Jensen

Dato : 27-01-01 14:58

Teleselskaber i DK er efter teleloven forpligtede til at hæve sim-lock
efter 6 måneder.

Michael

Fra : Erik

Dato : 27-01-01 19:04

Jeg håber for dem der tager i mod tilbudet, at du har ret. Jeg er bare lidt
skeptisk vedr. Telia, jeg mener bestemt ikke de har verdens bedste
foretningsmoral, og jeg undrer mig stadig over at de tilsyne ladende forærer
noget væk, som alle andre tager sig betalt for. Men nu må vi jo se, om min
frygt er ubegrundet.

Erik

Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-01-01 13:26

> Sørens indlæg er altså rendyrket pengespam. Jeg har derfor
> afsendt en klage til hans udbyder.

Jeg vil gerne lige sige, at jeg *kun* blev medlem af wanna-save for at få
den gratis telefon, jeg har intet høre fra dem ud over telefonen. Så den del
af Sørens indlæg er jo altså rigtig nok.
Da Søren siger at han ikke vil poste adressen, og at man skal spørge efter
den, så er det sgu da ikke spam. Det med telefonen er rigtigt nok, så det er
jo ikke løgn det manden skriver.
Jeg vil mene du bør trække din klage tilbage da den er uberettiget, at du
tilfældigvis ikke kunne komme ind på deres side, og derfor kun så deres
fejlside skal da ikke gå ud over Søren.
Jeg kan gladeligt poste et screenshot af siden i dk.binaer med
mobiltilbudet, hvis du stadig mener det ikke er andet end en hoax.

mvh
Flemming

PS: Der står at det er et begrænsset tilbud, så man skal heller ikke regne
med at det bliver ved med at være der.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-01-01 14:02

Flemming Joensson skrev:

>den gratis telefon, jeg har intet høre fra dem ud over telefonen. Så den del
>af Sørens indlæg er jo altså rigtig nok.

Ja. Det benægter jeg ikke.

>Da Søren siger at han ikke vil poste adressen, og at man skal spørge efter
>den, så er det sgu da ikke spam.

Det gør ingen forskel.

>Det med telefonen er rigtigt nok, så det er jo ikke løgn det manden skriver.

Enig.

>Jeg vil mene du bør trække din klage tilbage da den er uberettiget

Nej. Søren skriver sit indlæg fordi han kan tjene et eller andet.
Den side som han henviser til, opfordrer til mere af samme slags
spam. Derfor klager jeg.

>at du tilfældigvis ikke kunne komme ind på deres side

Jeg beklager at jeg affattede et indlæg der kunne misforstås. At
jeg ikke kunne se siden, har intet at gøre med om det er spam
eller ej, og det er under ingen omstændigheder noget man kan
lægge Søren til last. Det er *kun* firmaets ansvar. Jeg var blot
irriteret.

>Jeg kan gladeligt poste et screenshot af siden i dk.binaer med
>mobiltilbudet, hvis du stadig mener det ikke er andet end en hoax.

Jeg mener ikke at det er en hoax. Det er en reklamefidus der
opfordrer til misbrug af nettet.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-01-01 13:43

Jeg har nu lavet et screenshot fra firmaets hjemmeside, blot for at vise
Bertel at det altså er rigtigt nok - jeg har fjernet alle firmaets navne og
ligegyldig information fra billedet, så der kun er tilbuddet tilbage, jeg
vil altså heller ikke anklages for spam slet ikke i dk.binaer.
Billedet kan ses i denne post

Iøvrigt så er billedet taget fra deres startside, og er generelt det første
man ser på siden, så det er ikke et godt skjult tilbud.

mvh
flemming

Fra : Michael Jensen

Dato : 27-01-01 16:10

Hvorfor skal folk altid brokke sig kig dog på den side og se om du kan bruge
den til noget, ellers lad dog være.

Tilbudet kan ses på http://www.wanna-save.com/default.asp?Menu=0

Michael

Fra : X-1999

Dato : 27-01-01 15:01

Til Søren:
Tusind tak fordi du delte det gode tilbud med os andre.

> Sørens indlæg er altså rendyrket pengespam. Jeg har derfor
> afsendt en klage til hans udbyder.

Jeg vil undlade at skrive min klare mening om Bertel.
Hvis jeg gjorde, ville jeg blive Fut'et over i noget med netikette og
mudderkastning, og mit liv er for kort til at spilde tid på diskussioner med
usenet's frelste sønner.

/X-1999

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-01-01 20:57

"X-1999" <x1999@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis jeg gjorde, ville jeg blive Fut'et over i noget med netikette og
> mudderkastning, og mit liv er for kort til at spilde tid på diskussioner

Søren kunne jo bare have sendt linket, så havde det jo ikke være for at
tjene penge vel dog skulle det jo foregå i en opslagsgruppe.. osv

Hygge

Flemming

Fra : jan steen sørensen

Dato : 26-01-01 22:42

Den er god nok bestilte i sidste uge, fik den i går med posten -sprit ny -

Jan

Fra : Steen Højengaard

Dato : 26-01-01 22:29

Det vil gerne høre mere om

stho@stofanet.dk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 01-02-01 09:22

Det er for sent... I mandags var sidste dag, men nu er der vist en Erikson..

Sender lige info til dig..

Fra : efre

Dato : 02-02-01 08:05

gammel nyhed

www.wanna-save.com

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-02-01 12:09

efre wrote:

> gammel nyhed
>
> www.wanna-save.com

Ja, det har vi diskuteret i en uge allerede.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)