Asus A7A-E bundkort og Ipanel ?
Fra : Poul Ladegaard

Dato : 27-02-02 12:18

Hej gruppe.

Jeg har monteret Asus ipanel på mit A7A-E bundkort og det virker fint -
næsten da.
Når jeg spiller diverse spil,så er spillene begyndt at hakke med faste
mellemrum(ca.hver 5sek)
Det har de aldrig gjort før og gør det heller ikke når jeg slår ipanelet
fra. Men det er ikke rigtig
meningen med det. Er der nogen der har nogen erfaringer/løsninger med
ovenstående problem?

MVH. Poul

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-02-02 20:32

"Poul Ladegaard" <p_ladegaard@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra. Men det er ikke rigtig
> meningen med det. Er der nogen der har nogen erfaringer/løsninger med

Jeg har samme problem (dog med et A7V-266-E) men prøv at se her:
http://www.jimhearne.co.uk/ipanel/asusmod.htm
jeg har dog ikke fået "mod'et" mit endnu, så om det virker ved jeg ikke.

Mvh
Per

Fra : Poul Ladegaard

Dato : 01-03-02 16:07

Hej.

Tjaee.... Det ser jo spændende ud. Måske man skulle prøve?
Egentlig for dårlig af Asus,at sælge noget der kun virker halvt.
Jeg havde håbet på en løsning der var knap så drastisk. (f.eks update af
bios)
Tak for svaret forøvrigt.

MVH Poul