Cossaks !!
Fra : Birgit Jensen

Dato : 27-02-02 12:02

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe!!
Men jeg har et problem med at spille nogle spil ,skærmen går bare i sort.
jeg har win2000 , nvida tnt 32mb ram, 256 Ram , 700 mmz .
spillene er orginale og resten af systemet kører fint
Håber at der er en der kan hjælpe på forhånd tak Birgit

Fra : Klitgaard

Dato : 27-02-02 12:13

Prøv med de nyeste drivere til grafikkortet på http://www.nvidia.com

--
....Klitgaard

Fra : CB

Dato : 27-02-02 13:20

"Klitgaard" <na@na.dk> skrev i en meddelelse

> "Birgit Jensen" <mlt@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv med de nyeste drivere til grafikkortet på http://www.nvidia.com
>
> --
> ...Klitgaard

hej

"går i sort" kan være mange ting.....er det kun skærmen der bliver sort? Så
er det opdateringshastigheden på grafikkortet. Er det hele computeren der
går kold/fryser... er der som nævnt grafikdrivere, men også drivere til
bundkort. (hvis du har et Asus bundkort skal du ha fat i de sidst nye via
4in1 drivers. Yderligere er jeg ikke klar over om, hvorvidt win2000 har
intergreret Directx, ligesom winxp, ellers få fat i den nyeste directx 8.1.
Der er omtrendt 1000 andre muligheder, så du må være lidt mere præcis hvis
problemerne stadig melder sig.

cb

Fra : Gichael

Dato : 27-02-02 14:43

> (hvis du har et Asus bundkort skal du ha fat i de sidst nye via
> 4in1 drivers.

Hmm

Jeg har asus men det er sku ikke med via chipsæt !!

Fra : CB

Dato : 27-02-02 19:00

"Gichael" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm
>
> Jeg har asus men det er sku ikke med via chipsæt !!

Men der er vel drivere til dit bundkort alligevel, Ikke sandt?
Men tak, en anden gang skriver jeg " evt. de nye via 4in1 drivere"

cb

Fra : Peter Larsen

Dato : 27-02-02 15:26

Hejsa

Har du service pack 2?

Hilsen

Peter

Fra : Birgit Jensen

Dato : 27-02-02 20:15

mange tak for den hurtige hjælp
jeg skulle ikke installerer en ny driver .men en der var ældre , så nu
virker det

Mange tak Birgit