Problem med HP Colorado Backup
Fra : -Jens-

Dato : 27-02-02 11:44

Hej NG

Vi har en IBM Netfinity server med NT 4.0. Til parallelporten er tilsluttet
en ekstern backup-enhed (HP Colorado 4/8 GB).

Når serveren har været genstartet fungerer backup'en, men efter 1 dag eller
4 dage mister serveren forbindelsen med backupstationen. Ved en genstart
fungerer det igen.

Vi har forsøgt følgende:
- NT er blevet opdateret til seneste servicepack.
- Nyeste NT-driver til backup-station er blevet installeret.
- I starten benyttede vi den indbyggede NT-backup.
- Vi har installeret en prøveversion af BackupExec.

Den eneste ændring der er sket, er at der nu med BackupExec går ca 3 dage
før forbindelsen mistes.

Er der en der har en ide om, hvad der kan være galt?

mvh
Jens

Fra : Henning

Dato : 27-02-02 21:52

On Wed, 27 Feb 2002 11:43:45 +0100, "-Jens-"
<jens.claudius@get2net.dk> wrote:

>Hej NG
>
>Vi har en IBM Netfinity server med NT 4.0. Til parallelporten er tilsluttet
>en ekstern backup-enhed (HP Colorado 4/8 GB).

Hm, hvis du havde fortalt den sad på den interne scsi-controller,
havde jeg fortalt dig du skulle sætte hastigheden ned til 5MB i stedet
for 20 som default. Kan man ændre hastighed på den eksterne enhed?

Henning
hsb@FJERNESimage.dk