Blødning efter analsex
Fra : Anders Mögel

Dato : 27-02-02 11:29

Når min kæreste og jeg dyrker analsex foregår det stille og roligt uden
nogen form for problemer eller smerte. Men næste morgen når hun skal på
toilettet bløder hun altid en del fra anus - det synes vi er lidt underligt
når det ikke bløder under selve seancen ? Er der nogen der ved hvad det kan
skyldes ?

MVH Anders

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-02-02 11:32

"Anders Mögel" <mm@hotmail.com> wrote in message
> [...]
underligt
> når det ikke bløder under selve seancen ? Er der nogen der ved hvad det

Har du overvejet (og kontrolleret), om det rent faktisk ikke er dig, der
bløder? Det kan jo meget vel være dine "efterladenskaber", hun ser næste
morgen.

--
-Jens B.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-02-02 13:39

> [...]
underligt
> når det ikke bløder under selve seancen ? Er der nogen der ved hvad det

det kan være flere ting.... men mit bedste bud er at det sansyneligvis er
dybtliggende(indvendige) hæmorider....
der er andre og væsentligt mere ubehagelige alternativer... men det finder i
ikke ud af medmindre hun får det undersøgt...
og så vil jeg lige banke i bordet.... man skal ALTID få det undersøgt hvis
man bløder fra tarmen...... det kan være noget alvorligt !!! ( siger hende
der lige har fået fjernet hele tyktarmen..... det startede også "bare" med
at bløde lidt....)

derfor... send hende til lægen og få undersøgt det nærmere.... NU!!!
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-02-02 20:39

Hej Sabina

> [...]
> der lige har fået fjernet hele tyktarmen..... det startede også "bare" med

Det er vil jeg tilslutte mig 100%. Nu kender jeg Sabinas sygdoms-
historie og det er ikke rare sager.

Men jeg Jens' pointe er lige så god. Det kan komme to steder fra.

> derfor... send hende til lægen og få undersøgt det nærmere.... NU!!!

Enig og jeg hader ellers læger.

Hilsen

Mark

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-02-02 20:44

"Mark Thomas Gazel" <mark@nospamgazel.dk> wrote in message
> Hej Sabina

hej mark

> Det er vil jeg tilslutte mig 100%. Nu kender jeg Sabinas sygdoms-
> historie og det er ikke rare sager.

nope:o/// lige nu går jeg bare og veeeeenter..... mindst en måned mere skal
jeg regne med der går inden der sker mere

> Men jeg Jens' pointe er lige så god. Det kan komme to steder fra.

ja det har du da ret i... men så synes jeg det er underligt at det kun er
når det er efter analsex.... hvis det kom fra ham ville hun også opleve blod
efter almindeligt samleje.....
en ting man også børe være opmærksom på er hvordan blodet kommer... sidder
det feks uden på afføring?? eller er det en snadsket vædske der kommer med
frisk blod i?? er det rødt eller mørkt?? der er mange ting der kan indikere
om det er friskt eller gammelt...
min bedste overbevisning siger mig at hvis det er friskt rødt ( vitalt) blod
og det først ses næste morgen så er det udelukket at det kommer fra ham.....
det vil i løbet af natten forvandles til en mørk gang snask.....

> Enig og jeg hader ellers læger.

undersøgelserne i den region er altså heller ikke sjove... men nødvendige i
sådanne situationer.... better safe than sorry....
for at male fanden på væggen kan det jo også være en svulst der sidder og
irriterer og så under analsex bliver den påvirket og begynder at bløde....

igen.. man skal ALTID få undersøgt blod fra endetarmen.... især hvis der
ikke er andre symptomer... en hæmoride gør ondt og er ret nem at genkende
når man har det......
undskyld hvis jeg er lidt (meget) direkte..... men som sagt har jeg været
hele møllen igennem og hader at se nogle tage let på noget der sagtens kan
være meget alvorligt.....

Fra : Knold

Dato : 03-03-02 01:27

"Sabina Hertzum" skrev i en meddelelse

Hej Sabina m.fl.

> [...]
> irriterer og så under analsex bliver den påvirket og begynder at bløde....

Jeg synes slet ikke du maler fanden på vægen. Cancer i endetarmen opdages
ofte kun fordi der f.eks. som her blødninger fra tarmen. Selv "man" tror det
bare er en uskyldig hæmoride, hvilket jeg vil skyde på i dette tilfælde, så
opstår
der lettere i den forbindelse cancer end uden hæmorider, rissikoen er altså
højere end uden hæmorider.

> igen.. man skal ALTID få undersøgt blod fra endetarmen.... især hvis der
> ikke er andre symptomer... en hæmoride gør ondt og er ret nem at genkende
> når man har det......

Er ikke helt sandt. I mit eget tilfælde var der både indvendige og udvendige
hæmorider, men kun de udvendig gav smerter. Ved den indvendige hæmoride
viste der sig at være celleforandringer, som gik fra at være harmløse til at
udvikle
cancer. Min cancer blev grebet i opstarten og ved et tilfælde, men nu over 6
mdr.
efter endt strålebehandlig er jeg stadig "syg"=voldsomme smerter som følge
af
behandlingen. Canceren er væk og det er jeg glad for, men jeg er stadig
voldsomt
begrænset i mine fysike aktivteter.

Derfor kan jeg kun til slutte mig de meget kontante udmeldiger der allerede
er kommet: Hun skal til lægen straks og med den utrykkelige anmodning
at blive henvist til en restoskopi på nærmeste hospitalsafdeling på grund af
mistanke om cancer i værste fald og hæmorider i bedte fald. Slå over for
egen læge på at udlukkelsemetoden bør starte med det værst tænkelige og
ikke modsat. Jo huritgere en begyndende cancer opdages jo huritgere
kan man komme i behandling.

Med venlig hilsen
Knold

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-03-02 09:11

"Knold" <knold_knold@hotmail.com> wrote in message
> Hej Sabina m.fl.

hyesan)

> [...]

> opstår
> der lettere i den forbindelse cancer end uden hæmorider, rissikoen er

min umiddelnare tanke var jo også en indvendig hæmoride......

> Er ikke helt sandt. I mit eget tilfælde var der både indvendige og
udvendige
> hæmorider, men kun de udvendig gav smerter.

my mistake.... jeg ved godt det kun er de udvendige der giver smerter.....
tarmslimhinden er følelsesløs så det er jo logisk nok*G*
jeg havde bare lige glemt at få "udvendig" med i den sætning...
de udvendige kan tilgængæld gøre NAS.......... har heldigvis ikke haft nogen
siden jeg var gravid*G*

> [...]
> af
> behandlingen. Canceren er væk og det er jeg glad for, men jeg er stadig

du skal være opmærksom på de smerter ( det ved jeg du er)...
strålebehandlingen kan i visse tilfælde skabe forsnævringer på tarmen som
kræver operativ behandling....

> [...]
> egen læge på at udlukkelsemetoden bør starte med det værst tænkelige og
> ikke modsat. Jo huritgere en begyndende cancer opdages jo huritgere

nogle læger kan altså godt lave en almindelig undersøgelse af endetarmen og
kigge efter forandringer... det var hos min egen læge jeg fik den første
undersøgelse inden jeg blev sendt til sygehuset.....
i dette tilfælde hvor blødningen jo utvivlsomt kommer fra endearmen så troro
jeg altså godt en undersøgelse hos egen læge kan gøre det i første
omgang..... så kan lægen vurdere om det er nødvendig med en henvisning....

fut: dk.helbred
da denne tråd ikke længere holder sig i det seksuelle og samlivs område men
har drejet sig over på helbred

Fra : ymer

Dato : 03-03-02 11:49

"Anders Mögel" <mm@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3c7cb42b$0$46118$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> når det ikke bløder under selve seancen ? Er der nogen der ved hvad det kan

Måske gør det ondt på hende alligevel, hun siger det bare ikke.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-03-02 17:59

"ymer" <polymer@spamnet.gl> wrote in message
newsng8.43$ko.886@news.get2net.dk...

> Måske gør det ondt på hende alligevel, hun siger det bare ikke.

ikke for noget men har du prøvet det?? tro mig.. hvis det gør ondt er man
IKKE i tvivl.....
men igen skal man huske på at blodet jo tilsyneladende kommer indefra.....
og som jeg har nævnt før så er tarmslimhinden følelsesløs..... så hvis det
går lidt voldsomt for sig indvendigt så kan man ikke rigitg mærke det...