Reklamevindue
Fra : Rudy Madsen

Dato : 27-02-02 09:26

Hej ng

Jeg har for nylig installeret WinXP og har derfor den nyeste Explorer. Efter
det har jeg observeret, at hver 5. eller 6. gang jeg starter min Explorer,
popper der et nyt vindue op med en reklame. Jeg har min startside til
Goggle, men jeg nægter at tro, at de sætter en reklame på deres side. Det er
forøvrigt heller ikke kun, når jeg starter Goggle, det kan også ske, når jeg
har andre sider fremme.
Er det Microsoft, der i den nye browser sætter reklamer på? Man skal ikke
undre sig mere, hvad de kan finde på.

Venligst
Rudy

Fra : Søren Blom

Dato : 27-02-02 12:40

"Rudy Madsen" <admin@educase.dk> skrev i
> [...]
> det har jeg observeret, at hver 5. eller 6. gang jeg starter min
Explorer,
> popper der et nyt vindue op med en reklame.

Det er ikke noget jeg har oplevet på min Browser, ligeledes IE 6 på en XP
platform.

Så det må være noget du har fået på din maskine af en anden vej.

--
Søren Blom
soren@blom.dk