hvilken grafik kort driver til CS???
Fra : Cyrus Minus

Dato : 27-02-02 03:08

har hentet 23.11 på nvidia hjemmeside men den fryser i CS, RTCW, Hooligans,
Civ3 etc...
Hvilken en drivwe bruger i, og hvor henter i dem???

min com: celeron 566mhz@850mhz - 396mb RAM pc133 - geforce2 mx400

Ps: nogle folk vil nok sige lad være med at overclocking, men dette er ikke
problemet, da den kørte perfekt i ME

Fra : Cyrus Minus

Dato : 27-02-02 04:12

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 27-02-02 19:17

> [...]
> min com: celeron 566mhz@850mhz - 396mb RAM pc133 - geforce2 mx400
> Ps: nogle folk vil nok sige lad være med at overclocking, men dette er
jeg køre med 23.11 til et gf3 ti 500 og her køre det fint ingen frysinger
what so ever. Hvad os køre du med nu, siden du ikke køre ME. køre selv med
win2k, har prøvet xp men her frøs min comp når jeg gik ud af cs, men har
siden fået fortrtalt at den ikke gør det hvis man skriver quit i consollen.
jeg køre selv med t-bird 1333 sa,t 512 mb ram.

mvh

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 27-02-02 16:29

Cyrus Minus wrote:

> min com: celeron 566mhz@850mhz - 396mb RAM pc133 - geforce2 mx400
>
> Ps: nogle folk vil nok sige lad være med at overclocking, men dette er ikke
> problemet, da den kørte perfekt i ME

Det siger altså ikke ret meget at den kører perfekt i ME

Når du kører spil eller andre meget intensive programmer så presse systemet
langt mere og fx. UT er kendt som værende forholdsvis følsomt overfor
overclocking. Jeg kører selv med med en Celeron566@850 uden problemer, men jeg
har også noget ekstra køling i mit kabinet o.s.v.

Har du prøvet at spille med CPU'en på 566 Mzh for at se om det gør en forskel,
det er da let at teste så uanset hvor stabilt dit system er bør det være det
første du gør.

Mvh

Bruno

Fra : Cyrus Minus

Dato : 27-02-02 21:32

ja, har siddet hele dagen og prøvet frem og tilbage. Og nope, den virker
ikke

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 28-02-02 11:35

Cyrus Minus wrote:

> ja, har siddet hele dagen og prøvet frem og tilbage. Og nope, den virker
> ikke

OK

Hvad har du for et lydkort? Nogle af mine venner har haft "sjove" problemer i
forbindelse med overclocking fordi de havde et SB Live kort.

Ellers er det gennerelle råd at:

Installere de nyeste drivere til alt! Dvs. Motherboard, lydkort, netkort...
Opdater BIOS på motherboard og grafikkort m.fl.

Har du haft et andet grafikkort i din maskine - hvis så er du sikker på at alle
drivere m.m. til dette er væk? Kør gerne RegClean o.s.v.

Held og lykke

Bruno

Fra : Cyrus Minus

Dato : 01-03-02 20:45

soundblaster live er korrekt!!! bliver nød til at gå ind og sætte gameport
device fra, ellers kan jeg ikke få lyd

Fra : Santa Xcaze

Dato : 28-02-02 16:09

SNIP

Det er en kendt sag at 23.11 samt 23.12 er ngt opkast ... Installere det på
nogle spil pc'er de crashede efter 10 min ... Skiftede så til 27.30 ingen
problemer ...

www.tweakup.dk eller www.pcfiles.dk har nvidia beta drivere samt ældre
versioner ... Vil du ik have beta så ta 21.83 virker os ret så godt!