Unreal på nettet???
Fra : Clemmensen

Dato : 27-02-02 00:39

Hej...
Min søn vil helt vildt gerne spille Unreal Tournament
over nettet, men vi kan ikke rigtig finde ud af hvordan han
kommer igang. Skal man gå ind og oprette en profil på en
spilside før man kan spille eller hvad???
Hvordan er proceduren trin for trin?

Venlig hilsen Helle

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 27-02-02 01:18

Clemmensen wrote:

> [...]
> kommer igang. Skal man gå ind og oprette en profil på en
> spilside før man kan spille eller hvad???

Opdater spillet til version 4.36 og installer meget gerne de fire
officielle bonus packs. Bonuspacksne er ikke absolut nødvendige, men
mange servere har dem og det er bedre at installere dem på forhånd end
at skulle vente på de hentes ned når man tager forbindelse til en server.

De nødvendige filer kan hentes her:

http://www.unrealtournament.com/downloads/

og på samme side er der også mange gode tips.

Efter installation af ovenstående er proceduren følgende:

1. Etabler forbindelse til internettet.

2. Start spillet.

3. Under "Options"->"Preferences"->"Network" indstilles spillet til den
type internetforbindelse i har.

4. Under "Options"->"Player Setup" vælges det navn som det ønskes at
spille under på nettet, de først gange kan det måske være en ide at
spille som "Newbie" eller noget tilsvarende da mange så måske vil være
lidt mere flinke.

5. Så skal der findes en server. Vælg "Multiplayer"->"Find Internet
Games" og den ønskede spil type eller simpelthen "Populated" for at få
en liste over servere hvor der er andre spillere tilsluttet. I løbet af
nogle sekunder vil der så dannes en liste over servere som som
udgangspunkt sorteres efter lavest ping (altså bedste forbindelse).
Server browser vinduet viker lidt ligesom Windows Explorer så man kan
altså højreklikke på en server osv.

6. Når en server er fundet vælges den ved at dobbeltklikke og hvis der
ellers er plads (Kan ses i serveroversigten) til flere spillere går
resten af sig selv. Inden man kan komme til at spille skal der sikkert
hentes nogle enkelte filerne ned, men det sker automatisk.

God fornøjelse

Bruno aka. Cool.DK (Når nu vi taler UT)

Fra : Clemmensen

Dato : 28-02-02 01:41

Tusind tak for din udførlige beskrivelse!!!