Fake orgasme!
Fra : Lille mig

Dato : 26-02-02 23:51

Hej.

Hvad gør man når man er en pige på 19 år som ikke har kunne få orgasme
sammen med sin kæreste? jeg har været sammen med ham i snart 1½ år og vi bor
sammen - aldrig har jeg nået orgasme med ham og har derfor bare faked hver
gang! Det er jeg træt af for jeg vil gerne opnå den orgasme for jeg kan
sagtens selv.
Han ved hvad jeg kan lide men lige lidt hjælper det...jeg kan bare ikke.

Jeg vil gerne have at han ved jeg ikke kan få orgasme for jeg ved at så vil
han gøre alt muligt for det men jeg kan jo ikke gå hen og sige til ham "ved
du hvad? jeg har sku løget for dig i 1½ år!" - det kan jeg bare ikke for det
vil såre ham SÅ meget og det kan jeg bare ikke få mig selv til.

I dag sagde jeg det i spøg til ham - jeg havde nemlig købt et Woman blad
hvor der står noget om orgasme og så sagde han at det var da ikke nødvendigt
at jeg lærte det (vi pjattede) og jeg spørgte så og sagde at det da kunne
være jeg snød ham og bare fakede...han grinte og sagde at det troede han
ikke på!

Hmm...hvad gør jeg?

Mig...

Fra : Anders Nielsen

Dato : 27-02-02 00:18

"Lille mig" <helle@jirty.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm...hvad gør jeg?

Hvis jeg var ham, ville jeg sætte pris på at du fortalte mig sandheden..
fordi jeg også ville være interesseret i at tilfredstille dig lige så meget
som du tilfredsstiller mig..

Du skal dog være meget opmærksom på hvordan du fortæller det, det er vigtigt
at han forstår at det ikke er hans skyld at du ikke kan få orgasme sammen
med ham.. og så forklare ham grundene til at du har løjet for ham.

Fra : Stine

Dato : 27-02-02 22:47

"Anders Nielsen" <none@none.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg var ham, ville jeg sætte pris på at du fortalte mig sandheden..
> fordi jeg også ville være interesseret i at tilfredstille dig lige så
meget
> som du tilfredsstiller mig..

Lige netop den del, med den overvældende interesse, er nok det der får
kvinder til at fake! Det er jo ikke for kvindens egen skyld - det gør jo
ikke nogen forskel for hende (altså udfalde af samlejet).

Nogen mænd er så ekstremt forkuserede på kvindens orgasme, så de umuliggør
den! Hvis jeg kan mærke på en mand, at han "bare" venter på, at jeg skal
komme - så kan jeg bare ikke. Så ender det med et fake, hvorefter jeg kan få
lov til at nyde at have sex med manden.

Hvorfor føler en mand, at han har præsteret sit, fordi kvinden er kommet???
Sådan har jeg det altså ikke med mænd - mon ikke en mand ville have det på
samme måde, hvis han kunne mærke, at kvinden bare ventede på, at han skulle
komme?

/Stine

Fra : / ? \\

Dato : 28-02-02 16:29

"Stine" <unknown@unknown.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Sådan har jeg det altså ikke med mænd - mon ikke en mand ville have det på
> samme måde, hvis han kunne mærke, at kvinden bare ventede på, at han

Så var det da vist bedre at forklare ham at det ikke er så vigtigt. At fake
er dog det værste der findes. Ikke bare snyder i manden, men også jer selv i
det lange løb.

Fra : Stine

Dato : 02-03-02 21:56

"/ ? \" </ ? \@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Så var det da vist bedre at forklare ham at det ikke er så vigtigt. At
fake
> er dog det værste der findes. Ikke bare snyder i manden, men også jer selv
> det lange løb.

Nu har jeg gudske lov ikke behov for at fake noget som helst i mit forhold,
men i mine unge dage, hvor det tit og ofte var engangsforestillinger, havde
jeg altså ikke det voldsomme behov for at sætte mig og forklare ham om
tingenes tilstand!

Jeg ved ikke om det er sådan, men mine veninder og jeg har ofte diskuteret
hvorvidt mænd overhovedet får noget som helst ud af et samleje, hvis de ikke
kommer? Det virker som om, at mænd tror, at kvinder ikke får noget ud af
det, hvis de ikke kommer - hvilket er en stor misforståelse.

For os (og nu taler jeg kun om mig og min venindekreds - ikke alle kvinder)
er orgasmen kun en del af det. Det er svært at forklare, men selve "akten"
kan bare være så vidunderlig, så man slet ikke har lyst til at komme, fordi
med visse mænd, betyder det at så er det snart forbi. Mon det er forståeligt
:)

/Stine

Fra : Tomas O.

Dato : 02-03-02 23:05

Stine skrev:
SNIP

> [...]
> man slet ikke har lyst til at komme, fordi med visse mænd,
> betyder det at så er det snart forbi. Mon det er forståeligt

Jo!! Som jeg har sgat herinde før er det med at komme og overstå
det lidt overvurderet. At holde selve akten i gang laaang tid kan
være så kanondejligt og når ma så endelig giver sig selv lov til
at komme, så kommer man så man ser sol måpne og alt det og næsten
besvimer bagefter. Så jo it makes sense to me!!

Fra : Stine

Dato : 03-03-02 00:02

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> at komme, så kommer man så man ser sol måpne og alt det og næsten
> besvimer bagefter. Så jo it makes sense to me!!

Tomas, du må være en mand efter mit hoved - eller krop, whatever :)

/Stine

Fra : Tomas O.

Dato : 03-03-02 00:15

Stine skrev:

SNIP

> Tomas, du må være en mand efter mit hoved - eller krop,
> whatever :)

Det er min erfaring at det den den eneste måde jeg får orgasme på
og ikke bare en udløsning.

Så, da jeg holder på at de to køn reelt ikke er så helvedes
forskellige seksuelt set (borstet fra den kulturelle indflydelse
og opdragelse) er det vel lige sådan for en pige?

Hilsen
Tomas O.

Fra : Stine

Dato : 03-03-02 00:20

> Det er min erfaring at det den den eneste måde jeg får orgasme på
> og ikke bare en udløsning.

Kunne ikke være mere enig.

> Så, da jeg holder på at de to køn reelt ikke er så helvedes
> forskellige seksuelt set (borstet fra den kulturelle indflydelse
> og opdragelse) er det vel lige sådan for en pige?

Ja :)

Jeg synes bare, at jeg er stødt på mange mænd, som mener, at "bare hun
kommer, så er alting godt". Ikke hvorvidt det er en god orgasme eller ej.

Det er jo heller ikke lige meget, hvilken mad man spiser for at blive mæt.
Følelsen er rarere (og varer længere), hvis det er noget lækkert man har
fået at spise. Så er det vist forklaret i et sprog, hvor alle kan være med
:)

/Stine

Fra : Henning

Dato : 03-03-02 00:19

"Stine" <unknown@unknown.dk> skrev i en meddelelse

Hej Stine

> [...]
> kommer? Det virker som om, at mænd tror, at kvinder ikke får noget ud af
> det, hvis de ikke kommer - hvilket er en stor misforståelse.

Jeg får da noget ud af det seksuelle samvær, men hvis ikke jeg får
udløsning, er det ikke lige så godt som når jeg får udløsning!
Ofte ender det med jeg efterfølgende, ligger og onanerer mig
"færdig" efter min partner er kommet, eller har faket, det kan
vi mænd jo ikke mærke forskel på, hvis i husker at spænde og
slappe bækkenbundsmusklerne

> [...]
fordi
> med visse mænd, betyder det at så er det snart forbi. Mon det er

????
Hvorfor fake, hvis akten er dejlig, så længe den kører?
Hvis en partner får udløsning før mig, så enten trækker jeg mig ud og
onanerer mig selv til udløsning, eller hvis hun kan være med til det,
fortsætter i hende til jeg kommer, jeg har nok aldrig oplevet ikke at
ville komme, fordi det var så dejligt at jumpe ud og ind, men oplevet
at have lyst igen, efter et par minutter, men så er det surt show at
kvinden er kommet *G*
Jeg har oplevet een gang at kunne få lov til at bolle mig til udløsning
5 gange, men da havde jeg også 2 kvinder at skifte mellem

Men det korte af det lange, så er jeg ret utilfreds, hvis jeg ikke
får udløsning på den ene eller anden måde i forbindelse med
det seksuelle samvær

Om kvinden få´r, det er i og for sig ikke væsentlig, men jeg vil
gerne være der for kvinden, hvis hun har brug for det for selv at
få orgasme, selv om jeg har "fået mit"

MVH
Henning

Fra : Stine

Dato : 03-03-02 00:32

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> ????
> Hvorfor fake, hvis akten er dejlig, så længe den kører?

Fordi, åh, jamen nogen gange kan man bare mærke på en mand, at han tænker
"bare hun dog snart ville komme...!".

Det er svært at forklare, men når han kun koncentrerer sig om min orgasme -
så er det bare ikke ligeså godt. Måske er det fordi spontaniteten mangler,
hvis han er så fokuseret ?!

> [...]
> ville komme, fordi det var så dejligt at jumpe ud og ind, men oplevet
> at have lyst igen, efter et par minutter, men så er det surt show at

Øh, mener du, at hun ikke kan mere, fordi hun er kommet??? Det er da det
bedste der findes, at få flere i rap :)

> Jeg har oplevet een gang at kunne få lov til at bolle mig til udløsning
> 5 gange, men da havde jeg også 2 kvinder at skifte mellem

Jeg må indrømmer, at jeg aldrig har mødt dit lige :) 2 gange er toppen! Kan
du lære mig et trick eller 2

> Men det korte af det lange, så er jeg ret utilfreds, hvis jeg ikke
> får udløsning på den ene eller anden måde i forbindelse med
> det seksuelle samvær

Utilfreds, ligefrem??? Der har vi så forskellen. Jeg er en anelse mindre
tilfreds, men bestemt ikke utilfreds!

> Om kvinden få´r, det er i og for sig ikke væsentlig, men jeg vil
> gerne være der for kvinden, hvis hun har brug for det for selv at
> få orgasme, selv om jeg har "fået mit"

Det er også dejligt :) Hvis jeg er liderlig og manden bare er træt, er det
klart bedst at onanere med hans pik i hånden - omend det som regel ender
med, at han så alligevel ikke er så træt - pudsig ting :)

/Stine

Fra : Henning

Dato : 03-03-02 13:52

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Fordi, åh, jamen nogen gange kan man bare mærke på en mand, at han tænker
> "bare hun dog snart ville komme...!".

Se det forstår jeg ikke, for så længe jeg ikke selv er kommet, vil min
nydelse jo være der, ikke mindst at se og høre partnerens nydelse, som
er væsentlig for mig, de gange hvor jeg måske havde noget i retning
af at miste lysten under samleje, er hvor jeg var sammen med
en partner, der var indadvendt nydende, så der ikke var nogen respons
på at vi dyrkede sex, men hun bare lå og virkede som om hun var
faldet i søvn, uden et aktivt med/modspil, tænder jeg af

> Det er svært at forklare, men når han kun koncentrerer sig om min
orgasme -
> så er det bare ikke ligeså godt. Måske er det fordi spontaniteten mangler,
> hvis han er så fokuseret ?!

Jeg hører til de mænd, der almindeligvis, hjælper min partner til orgasme
først, eller kører så langt frem til hun ber om at nu skal der rå-bolles, så
slår jeg min opmærksomhed fra og boller som partneren og jeg har
fundet ud af kan bruges, i den fase, er det kun mig selv der er i fokus,
men det samme er gældende for partneren

> Øh, mener du, at hun ikke kan mere, fordi hun er kommet??? Det er da det
> bedste der findes, at få flere i rap :)

Ja du har vel hørt om kvinder, der kan leve op til 14 dage -3 uger
uden sex efter en god orgasme ( ikke har lyst til sex mere end
1-2 gange om måneden) eller ikke har lyst til sex mere end 1-2
gange om ugen *G*

> Jeg må indrømmer, at jeg aldrig har mødt dit lige :) 2 gange er toppen!
Kan
> du lære mig et trick eller 2

Det var nu også helt specieelt Den 5 gang, kunne jeg ikke få
udløsning og efter en times bolleri, bad pigerne om at jeg stoppede,
de følte sig totalt udpumpede og hudløse *G*
Tricket var at det var helt vildt facinerende at have sex med 2 piger
på een gang, og pigerne hvær i sær blev liderlig af at se hinanden
have sex, det blev nærmest gejlet op i en stadig stigende spiral, med
nye ideer og indfald, inspireret af det der foregik, min kæreste især,
var vild med at se mig have sex med hendes veninde og sad/stod
eller lå og mastruberede, så hun var parat til sex med mig, når jeg
stod af hendes veninde, det tog nu også det meste af en Lørdag *G*

> Utilfreds, ligefrem??? Der har vi så forskellen. Jeg er en anelse mindre
> tilfreds, men bestemt ikke utilfreds!

Det handler nok her mere om opfattelse af ord, end enlig forskellige
følelser, jeg er ikke "grrrrr" utilfreds, jeg er stadig glad for det der
foregik,
men savner lige det sidste, som jeg så ordner med onani, og så er det
dejligt at gøre det medens jeg ligger og krammer partneren bryster,
knuger hende ind til mig *G*

> Det er også dejligt :) Hvis jeg er liderlig og manden bare er træt, er det
> klart bedst at onanere med hans pik i hånden - omend det som regel ender
> med, at han så alligevel ikke er så træt - pudsig ting :)

Hvor pudsigt, er det det, man kalder for manglende selvindsigt
Med det rigtige heppekor, kan man altså mere end man tror*GGGG*

MVH
Henning

Fra : Henning

Dato : 01-03-02 08:21

"Stine" <unknown@unknown.dk> skrev i en meddelelse

Hej

> [...]
> komme - så kan jeg bare ikke. Så ender det med et fake, hvorefter jeg kan

Vi er nok fokuseret fordi vi ønsker det bedste for vores partner
og vil synes det er synd, hvis "hun ikke får noget ud af det"

> [...]
> Sådan har jeg det altså ikke med mænd - mon ikke en mand ville have det på
> samme måde, hvis han kunne mærke, at kvinden bare ventede på, at han

Vi påtager os nok en skyld, hvis kvinden ikke får orgasme, føler vi ikke
er opmærksomme nok, givende nok, gør det forkerte, ikke slår til som
mand for vores partner, at vi ikke er gode nok, etc. etc.
Det besvarer vel også hvorfor det er så vigtigt for os, at vores partner
får orgasme, får hun det ikke, skal der en allerhelvedes stærk selvværds-
følelse til hos manden, for han ikke skal føle sig totalt mislykket.

Min kone kunne ikke få orgasme de første 2-3 år vi kendte hinanden,
men da jeg vidste det på forhånd, var der ingen problemer i dette for
mig, hun kunne heller ikke få orgasme ved at mastrubere så.........

I forhold til sex, har jeg en særdeles stærk selværdsfølelse, så jeg
ved, at det ikke er "min skyld" hvis en partner ikke får orgasme, men
noget hos hende selv, der blokerer for orgasmen, så enkelt er det
bare.

Hvad angår "lille mig" så er hun tæt på fler gange, men afbrydes
fordi han trækker sig ud, for ikke at komme i hende, der må brug
af kondom eller anden prævention komme på tale, hvis det kun
er det, der er galt, eller som vi er mange par der gør, når den ene
er færdig, være der for den anden med kærtegn osv. medens
hun/han "gør sig selv færdig" hvilket jo bare er en variant og
fortsættelse af det seksuelle samvær

MVH
Henning

Fra : / ? \\

Dato : 01-03-02 09:42

> [...]
> Sådan har jeg det altså ikke med mænd - mon ikke en mand ville have det på
> samme måde, hvis han kunne mærke, at kvinden bare ventede på, at han

Det er nøjagtig det samme hvadenten man er mand eller kvinde. Min elskerinde
nyder at give mig orgasme f.eks ved at sutte.Det tænder hende at se mig nyde
det.Jeg har det på samme måde med hende. Alligevel sker det at hun ikke kan
sutte mig til orgasme.Så siger jeg til hende at jeg ikke kan. Jeg kunne
aldrig drømme om at fake. Det er det laveste man kan gøre.
Prøv om du kan forestille dig hvis din mand fakede. Hvordan ville du selv
tage det ,hvis du opdagede det ?

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 27-02-02 02:01

On Tue, 26 Feb 2002 23:51:28 +0100, "Lille mig" <helle@jirty.dk>
wrote:

> [...]
>sagtens selv.
>Han ved hvad jeg kan lide men lige lidt hjælper det...jeg kan bare ikke.

ork du det er der MANGE der ikke kan - jeg ku slet ikke da jeg var
ynger lige undtaget en tur i afrika i 87 hvor en luder stod i snit 12½
kr det sammen ført med nogen fanatsier fra koloni tiden gjorde
udslaget - jeg skal føle at jeg ydmyger den jeg er sammen med for at
få noget ud af det -
men det jeg gjorde nu kan mænd jo ikke sådan fake og hvorfor skulle
man ?

Så der var 2 muligheder
1.) at bede hende om at lade sig binde også leve med at jeg flåed
huden af hende med ngelene i mens hun fik den bagfra -
det bruget man ikke da jeg var ung !

2.) få det ud af det som man nu gjorde også tage en spiller bagefter-
så i dit sted ville jeg nu nok - bare sige at du har en fantasi som du
gerne vil han lige hjælper dig med du vil gerne bare mastubere i mens
han er der - som mand er jeg tæt på at vil væde atlon bundkort på at
han vil synets det er HERRE fedt .... personeligt synets jeg det er
noget af det fedeste også frodi man kommer ind i den andens meget
private verden .....og mit bedste bud er at hvis du først er begyndt
at ku komme i hans selskan jamen så følger resten af sig selv begynd
at bruge fingeren uder samlejet tænk på dig selv ..... det er jo
desideret dumt bare at have sex fordi det skal han jo ha for det høre
jo med til at være kærster -

> [...]
>du hvad? jeg har sku løget for dig i 1½ år!" - det kan jeg bare ikke for det
>vil såre ham SÅ meget og det kan jeg bare ikke få mig selv til.

nej men derfor kan du jo godt ha fåed en ny ide fantasi

> [...]
>være jeg snød ham og bare fakede...han grinte og sagde at det troede han

du godeste jeg var 26 inden jeg fandt ud af at en kvinde overhovedet
ku få orgasme jeg trode viterligt dybest set kun de havde samleje med
mænd af høflighed

>Hmm...hvad gør jeg?

prøv dig frem
BO

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 27-02-02 02:22

Lille mig wrote:

> Hej.

Hej

> Hmm...hvad gør jeg?

Selvmord?

Seriøst, du har bedraget ham i halvandet år. Du skal være meget heldig
hvis han ikke smider dig ud og nægter at have noget med dig at gøre
fremover. Falske orgasmer er et utroligt følsomt område for mænd, og
du har virkelig dummet dig ved at fake i så lang tid. Jeg ved godt at
du ikke har gjort det i en ond mening, men det du rent faktisk har
gjort er at flygte ind i en blindgyde af løgn og bedrag, som du næppe
kan komme ud af med kæresten i behold.

Hvis det var mig, der efter halvandet år fik at vide af en pige, at
hun havde faket hver gang jeg bollede hende, så ville jeg smide hende
på gaden, øjeblikkeligt. Også selv om hun var nøgen. For jeg gider
simpelthen ikke det der feministiske pis med at man skal være tanke-
læser. Og jeg har den (usædvanlige i disse så matriarkalske tider)
politik over for piger, at der er grænser for hvad jeg vil finde mig i.

Men der er da gode chancer for at din kæreste vil tage tingene
pænere end jeg. For han har sikkert internaliseret i hvert fald
en smule af det, som man forsøgte at indoktrinere ham med i
børnehave og folkeskole. Så mon ikke du får lov til at tage
sko og frakke på, før han smider dig ud?

--
Peter Knutsen

Fra : Mig

Dato : 27-02-02 09:45

> Selvmord?

ER ALDRIG EN UDVEJ - FOR NOGET

Fra : Peter Knutsen

Dato : 27-02-02 16:12

Mig wrote:

> ER ALDRIG EN UDVEJ - FOR NOGET

Enig.

--
Peter Knutsen

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 27-02-02 18:28

On Wed, 27 Feb 2002 09:45:13 +0100, "Mig" <nifoNOSPAM@nospam.dk>
wrote:

>ER ALDRIG EN UDVEJ - FOR NOGET

Nahh lille mig som du vist kalder dig - nuuuuu..... er du sgu ude hvor
du ikke kan bunde !

som udgangs punkt vil jeg citere Camus : der findes i virkligheden kun
et spørgsmål er livet værd at leve eller ej - hvis ikke - så er
selvmordet langt den mest smertefri løsning !

her stikke camus selvføligt til sin læser på en måde så han anmoder
dem om at tage det som udgansg punkt for sin læser så de - må sige jeg
har valgt at leve ok .... så må jeg også finde ud af hvordan !

jeg har selv forsøgt 3 ganeg jeg kan kun komme i tanke om en grund +
min hund til at det ikke er en go ide - hvis det skal skæres ned til
om livet er værd at leve eller ej ....

om jeg har brudt mig om det her liv taget fra fødsels til 36 og vi
regner statestik - rend mig i røwen - jeg ville ønske jeg var blevet
kvalt i navle strengen eller der havde været fri abort i 1966.

men ok det bliver bedre efer man er fyldt 30 og det ender såmænd med
en meget stor del af tiden at være helt rart ja jeg har sgu været
Ydsat for at det har været - tit har været fantastisk

jeg tror i mit liv har jeg kendt 25-30 mennesker der har begåed
selvmord gamle unge - jeg tror kun der er 2 hvor jeg kan sige det var
sgu ærgeligt for dem ... men det var nu heller ikke slevmord henblik
på at dø tror jeg .... men narko og blandings misbrug ved man arldrig
havd der komme retur før virkningen er begyndt !

om det var venet tiden værd - ja det skal jeg komme tilbage til dig om
når jeg bliver 40 i andet tilfælled så er der nok en der nævner det i
nærværende forum

bedste hilsner
Bo

fut :dk.snak.snik

Fra : Jacob Jensen

Dato : 28-02-02 23:20

> ER ALDRIG EN UDVEJ - FOR NOGET

Det er i hvert fald løgn!

Fra : NiceGuy

Dato : 27-02-02 15:16

> Selvmord?

Hmm jeg ved ikke helt hvad du tænkte på da du skrev det eller om hvor meget
man skal ligge i sådan en plat kommentar men for mit vedkommende skal jeg
bruge en god gang selvkontrol for ikke at kalde dig for eet eller andet som
ville få selv den hårdeste kerne til at skide i bukserne!

> [...]
> du ikke har gjort det i en ond mening, men det du rent faktisk har
> gjort er at flygte ind i en blindgyde af løgn og bedrag, som du næppe

Hun har sgu da ikke bedraget ham, bare fordi at hun har faked sine orgasmer!
Jeg ville vædde på at det også er sket for dig uden at du ved det. Hvis bare
du vidste hvor mange kvinder der egentlig gør det. Og hvorfor fan... skulle
han smide hende ud!? Bare fordi at du har en temmelig dårlig måde at løse
den slags problemer på, er det jo ikke ensbetydende med at han tænker som
dig, ligesom 99.9% af os andre heller ikke gør. Det er jo sån set andre som
kan tænke en hel del længere end dig på lige det område.

> [...]
> læser. Og jeg har den (usædvanlige i disse så matriarkalske tider)
> politik over for piger, at der er grænser for hvad jeg vil finde mig i.

Så er du jo for dum. Håber fanme ikke at der er mange piger der skal lide
under dine metoder din fucking spade!!

Til gruppen:

Jaah jeg ved godt at man skal holde en kammertone herinde i gruppen men jeg
har fulgt med i nogen tid (mest fra bag gardinet) og jeg tror aldrig jeg er
stødt på så dumt et svar i al den tid jeg har været på..

- Knapt så NiceGuy-

Fra : NiceGuy

Dato : 27-02-02 14:45

> [...]
> være jeg snød ham og bare fakede...han grinte og sagde at det troede han

Okey.. jeg må sige at jeg fatter simpelthen ikke at en kvinde gider besværet
med at fake en orgasme. Jeg har altid sagt til mine kvinder at det var en
ting som de ikke engang skulle overveje. Hvis der er noget der ikke helt
funker, så fortæl! Og på den måde kan man så finde ud af det sammen - enten
ved at tale om det eller prøve nye ting. Jeg ser da helst at kvinden opnår
orgasme sammen med mig, men det forhindrer mig ikke i at dyrke sex med hende
igen hvis hun ikke får..

Med min nuværende kæreste gik der ½ år før jeg gav hende orgasme første
gang, for nogen går der endda længere tid men spørgsmålet er også om det kun
er med ham som du ikke kan få orgasme med eller om du har oplevet det med
andre..

Jeg ved ikke helt om jeg vil råde dig til at fortælle ham det men om ikk
andet så ved jeg at en metode som er god for kvinden til at opnå orgasme er
ved at lade kvinden sidde/ligge øverst, så hun på den måde selv kan have
kontrollen.

Fra : Lille mig

Dato : 27-02-02 15:05

Jeg har med en anden kæreste godt kunne nå nogle rigtig gode orgasmer men
ikke med min nuværende kæreste da han ikke kan holde ret længe selvom. Han
stopper lige når det er godt for ikke at komme i mig og så daler min
lyst....jeg bliver hele tiden afbrudt når jeg lige er på kanten til
orgasme..

Fra : NiceGuy

Dato : 27-02-02 15:38

"Lille mig" <helle@jirty.dk> wrote in message
> [...]
> stopper lige når det er godt for ikke at komme i mig og så daler min
> lyst....jeg bliver hele tiden afbrudt når jeg lige er på kanten til

Okey så handler det jo i virkeligheden bare om at han skal holde ud noget
længere.. Der findes 3 metoder som jeg kender til og som virker for mig.

1. Dyrk sex igen efter han er kommet. Jeg ved godt at det kan være svært at
få lysten igen når man lige har prøvet og det kan også være ret svært for
ham at holde den stiv når han er kommet men hvis i gir det en chance så kan
det godt lade sig gøre. Netop det at han lige har fået taget trykket gør at
han er mere udholdende og i mit tilfælde gør det at jeg kan blive ved (hvis
ikke den lille mand falder til jorden pga den første sex agt) men giv ham en
chance til at komme ovenpå for det kan godt være svært at holde den oprejst
bagefter

2. Den jeg bedst kan li' - Tag ham når han sover. Den ved jeg ikke om virker
på alle men i mit tilfælde nyder jeg at blive vækket med at min kæreste er
på vej op på mig mens jeg stadig er omtåget. Det gør at der ikke flyver alle
mulige tanker igennem hovedet på mig og det er derfor lettere at holde
orgasmen i ro.. Denne metode kan bruges om natten såvel om morgenen inden
han vågner.

3. Han skal tage sig en spiller inden i går igang. Hvis jeg kan ved at der
er"sex på færde" og jeg kan mærke at det dunker i den, så sker det at jeg
lige smutter på toilettet og får ordnet sagen inden vi går igang. Dette
lader jeg hende selvfølgelig ikke vide når jeg gør men det hjælper på at jeg
bagefter kan gå ind og nyde hende i timevis

Sidstnævnte er jo nok mere hans sag og kan kun bruges hvis du gør ham
opmærksom på problemet. Men hvis han var erfaren så ville han nok også selv
mærke på dig at du ikke opnår orgasme, så måske han allerede godt har en
mistanke

-NiceGuy-

Fra : Michael

Dato : 10-03-02 01:47

> [...]
jeg
> bagefter kan gå ind og nyde hende i timevis

Jeg har tænkt på samme løsning, da jeg til tider også kan have svært ved at
holde. Men er chancen igen, hvis man selv "ordner det værste" inden, at den
igen får problemer med at stå oprejst? Jeg har endnu ik prøvet det inden sex
med min kæreste, da jeg har været bange for at "skuffe" hende. Altså, idet
mener jeg, at jeg ikke vil gå ud og spille den af, hvis jeg så bagefter ikke
kan få den højere op end flaget på en flagstang en kedelig dag i Danmark!

Så hva siger du til det? Er der chancer for at Tisse-Leif vælger at blive
nede, eller gør en spiller ikke det store ved fyren??

Mvh
Michael

Fra : NiceGuy

Dato : 10-03-02 13:37

Hej Michael

> Så hva siger du til det? Er der chancer for at Tisse-Leif vælger at blive
> nede, eller gør en spiller ikke det store ved fyren??

Jamen der er jo ikke så meget andet at gøre end at prøve. Der er ingen der
siger at du skal hoppe ind til hende lige bagefter for så kan jeg da godt
forestille mig at det kunne blive svært. Jeg kan ikke sige hvor lang tid der
går inden du er i stand til at få rejsning, det er jo lidt individiuelt og
kommer også an på ophidselsen. Jeg venter en 10-20 minutter inden jeg gør
mine tilnærmelser til hende og nogengange går der da også en time eller
mere, det kommer jo også lidt an på hende.

Held & lykke

Fra : Hanne L

Dato : 05-03-02 15:49

NiceGuy skrev i en meddelelse news:a5ins9$p7k$1@sunsite.dk...

Hej NiceGuy og lille mig

> [...]

Det har jeg selv oplevet tidligere, og årsagerne kan være
mange.
Nu skriver du selv, at han kommer så hurtigt, at du ikke når at
komme med og få orgasme. Og lige præcis fordi du har faket,
vil det ikke ændre sig, så længe du bliver ved med det. Han
tror jo, alt er i den skønneste orden.
Du må selv gøre noget ved situationen.

Jeg tror ikke, du skal fortælle ham, at du har faket. Det kan
medføre alt ligefra Peter Knutsens mærkværdige reaktion til,
at hans stolthed får sig et knæk. For (nogle) mænd føler sig
som meget mere mænd, når de kan give (hvem snakker om
at give? Vi bestemmer da selv, om vi vil have orgasme, når
vi er sammen med en mand *S*) deres kvinde orgasme.
Eller han vil have svært ved at tro på dig fremover, når du,
forhåbentlig, virkelig får orgasme.

I stedet kunne du måske lade ham vide, i ord eller ved handling,
du kender ham bedst, at du godt kan lide, at det tager længere
tid. At dine orgasmer bliver stærkere og dybere, hvis du ikke
kommer så hurtigt. Det er jo heller ikke helt løgn. Jo længere
tid man har brugt på at stimulere hinanden, holde pause og
fortsætte med at ophidse hinanden, jo bedre bliver orgasmen.
Her gælder: Jo længere, jo bedre, virkelig *S*.

Eller fortæl/vis ham, at du kan komme flere gange. Det er
der masser af kvinder, der kan, så det er ikke utroværdigt.
Men selvfølgelig stadigvæk fake hvad dig angår.
Men måske sker det også for dig med tiden. Ens seksualitet
udvikler sig jo hele tiden.

Jeg gjorde det med en mand, jeg havde et langt forhold til for
mange år siden. Jeg fakede de første to gange. Fordi vi så
blev ved så længe, kom jeg som regel i en rigtig god orgasme
den tredie gang, fordi jeg fik den tid, der skulle til. Åndssvagt
måske, men ikke desto mindre sandt. Jeg havde det i mange
år sådan, at jeg syntes, det var et alt for stort arbejde for den
mand, jeg nu var sammen med, at give mig orgasme *S*.

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i, så det skal du undgå,
selvom nogle måske vil synes, det bare er en ny løgn. Man
kan også kalde det hensyntagen.

Næh, vi kan blive så gode til det (, at det ikke kan
gennemskues.
Men vi snyder kun os selv i sidste ende.

> [...]
> orgasme sammen med mig, men det forhindrer mig ikke i at dyrke sex med hende

Jeg tror, mange kvinder såååå gerne vil vise deres nye kæreste,
hvor dejligt hun synes, det er at have sex med ham, at kan hun
ikke komme hurtigt nok, efter sin egen vurdering, faker hun,
så han ikke skal tro, hun ikke kan lide det, de laver, eller er nok
tiltrukket af ham.

Det er fjollet, fordi det jo er ganske naturligt, at der skal tryghed
og tillid, som kræver tid, til, før man kan give sig helt hen i en
orgasme med en ny kæreste. Men man synes måske, man ser
fjollet ud eller lyder åndssvagt, når man kommer. Eller han rammer
måske liiiiiige en milimeter til den forkerte side, for at man kan
komme.

At man ved, man ikke kan komme, fordi forholdet er for nyt til, at
det kan lade sig gøre for en at slappe af, men selv ved, at det
nok skal komme, kan altså være en grund til, at nogle faker i
stedet for at sige/vise, hvordan de gerne vil have det.
Generthed over at vise, hvad man kan lide, kan være en anden
årsag.

Det kan også skyldes, at man bare vil have det overstået,
fordi man måske ikke er oplagt og ikke vil såre ham eller
"risikere" at han bliver ved med sine anstrengelser, fordi han
nu synes, man absolut skal komme.

Eller måske er han bare en dårlig elsker, som af en eller
anden grund ikke gør de ting ved en, han ved, man bliver
allermest ophidset af.

Eller det er en engangs, man ikke har lyst til at indvie i sit
sexlivs mysterier.

Bare nogle bud, jeg kender fra mig selv og mine veninder.

> [...]
> ved at lade kvinden sidde/ligge øverst, så hun på den måde selv kan have

Jeps, så kan hun bla gnide mod ham med klitoris så hårdt
og ofte, det er bedst for hende. Eller, hvis hun er heldig,
bevæge sig, så han rammer hendes G-punkt på den rigtige
måde.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Hippie

Dato : 27-02-02 18:18

> [...]
> være jeg snød ham og bare fakede...han grinte og sagde at det troede han

Hejsa

Jeg har haft samme "problem" hvor jeg heller ikke kunne få orgasme. Jeg
fandt ud af, at det var fordi jeg holdt det tilbage fordi jeg kom så meget,
at der kom en rimelig stor plet på lagnet. Da jeg synes det var lidt flovt,
brugte jeg en masse kræfter på at holde det tilbage.

Mit råd er derfor, lad være med at tænke over det og slap så meget af som
muligt, så er jeg sikker på at det nok skal komme! !

Held og lykke med det!!