laver compaq deres egne bundkort ??
Fra : jeppe

Dato : 26-02-02 23:56

jeg har en Compaq Professional Workstation AP550 dual Pentium III 733 MHz

og vil gerne prøve at køre CPUFSB programmet på den såå..

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 27-02-02 11:18

jeppe wrote:

> jeg har en Compaq Professional Workstation AP550 dual Pentium
> III 733 MHz
>
> og vil gerne prøve at køre CPUFSB programmet på den såå..

Ja Compaq "laver deres egne bundkort", det vil sige at de køber
OEM-boards i så store mængder, at de kan tillade sig at få dem
lavet efter eget design. Som regel er der tale om let
modificerede standardboards, i en del tilfælde endda
umodificerede standardboards. Den eneste modifikation der er
helt sikker er, at compaq bruger deres helt egen BIOS - *suk*.

Hvis du kan smide et billede af boardet i dk.binaer, kan jeg
muligvis identificere det på udseendet - ellers er der sikkert
en anden der kan.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : jeppe

Dato : 27-02-02 17:11

ikke noget billede beklager, men fandt ud af at det er en read only PLL der
sidder på så ingen cpufsb i denne omgang ...øvøvøv