Tegnet "@" i frontpage2ooo
Fra : Jan

Dato : 26-02-02 22:45

Hej NG.

Jeg kan ikke komme til at skrive tegnet @ i html-editoren i frontpage2000.
Er der andre, som er løbet ind i det problem og kender dets løsning?

Mvh
Jan

Fra : Rita

Dato : 26-02-02 22:51

"Jan" <jap@jap.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke komme til at skrive tegnet @ i html-editoren i frontpage2000.

Hej Jan
Hold tasten Alt nede og tryk tallet 64 på taltasterne til højre på tastaturet.
M.v.h. Rita
http://www.rita.esenet.dk

Fra : Jan

Dato : 26-02-02 23:01

> Hej Jan
> Hold tasten Alt nede og tryk tallet 64 på taltasterne til højre på
tastaturet.
> M.v.h. Rita
> http://www.rita.esenet.dk

Hej Rita
Det var sørme effektivt. Nu får jeg alligevel sovet i nat . Tak for
hjælpen.
Mvh
Jan

Fra : Camilla Scharff

Dato : 27-02-02 10:59

"Rita" <postks@yahoo.com> skrev...
> Hej Jan
> Hold tasten Alt nede og tryk tallet 64 på taltasterne til højre på
tastaturet.

Eller man kan bare gøre som sædvanligt - altså AltGr + 2, samtidig med at
Shift holdes nede (= Shift+AltGr+2)

Mvh. Camilla

M.v.h. Rita

Fra : Jan

Dato : 27-02-02 15:57

> Eller man kan bare gøre som sædvanligt - altså AltGr + 2, samtidig med at
> Shift holdes nede (= Shift+AltGr+2)

Ja den er også effektiv. Tak til dig også Camilla.
Mvh
Jan