Online editering i site
Fra : Martin Siegumfeldt

Dato : 26-02-02 21:36

Hello....

Jeg har en hjemmeside som jeg meget gerne vil kunne ændre i "on the fly".
Det skal faktisk bare være sådan at jeg bare kan tilføje linjer af tekst.
Kan det løses med en eller anden form for asp-script?

mvh

Martin

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 26-02-02 21:55

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Martin
Siegumfeldt" <ms270272@but.auc.dk> just offered me, he muttered some
weird stuff, and I had to correct this gibberish:

>Jeg har en hjemmeside som jeg meget gerne vil kunne ændre i "on the fly".
>Det skal faktisk bare være sådan at jeg bare kan tilføje linjer af tekst.
>Kan det løses med en eller anden form for asp-script?

Du kan vælge at bruge et CMS system (som vores ;) - Det kommer
selvfølgelig an på dit behov, og hvis du kun lige skal rette lidt
tekst, og det evt. er til privat brug, kan det sikkert bedst betale
sig at strikke lidt sammen til hjemmebrug. Dette kan sagtens gøres i
f.eks. PHP eller ASP (eller JSP,ColdFusion...) :)
--
Nano Martin Mouritzen Phone +45 24899896
Vestergade 43 Programmer Advanced Simplicty

Fra : Janus Høi

Dato : 28-02-02 19:04

"Martin Mouritzen" <martin@fez.dk> skrev i en meddelelse

> Dette kan sagtens gøres i
> f.eks. PHP eller ASP (eller JSP,ColdFusion...) :)

Jeg har engang læst om noget tilsvarende på http://eksperten.dk men det er
længe siden, så jeg husker det dårligt.

Derudover kan du nok få mere hjælp i ASP gruppen
Jeg sætter lige FUT til samme...
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside: