problemmer med 5510 nokia
Fra : Uffe Thomsen

Dato : 26-02-02 19:25

Nogen der har problemmer med 5510'en, jeg har problemmer hver gang jeg skal
overførre musike den påststår jeg har brugt al den ledig plads efter jeg kun
har overført 4 nummer selv om der skulle være plads til ca 48MB endnu,
HJÆLP!!!

Fra : Nick Christensen

Dato : 26-02-02 20:05

> skal overførre musike den påststår jeg har brugt al den ledig plads
> efter jeg kun har overført 4 nummer selv om der skulle være plads til ca

Du overfører ikke i for høj bitrate evt.?

--

:: Nick Christensen

Fra : Uffe Thomsen

Dato : 27-02-02 07:01

Mener du på *.lse i filerne eller den hastige mellem telefonen og pc'en?

Uffe
"Nick Christensen" <FJERN-DET-MED-STORTnick@crazyslagelse.dk> skrev i en
meddelelse news:a5gm8a$g99$1@sunsite.dk...

Fra : Nick Christensen

Dato : 27-02-02 16:08

> Mener du på *.lse i filerne eller den hastige mellem telefonen og pc'en?

Nu har jeg intet kendskab til 5510. Men jeg ved med MP3, er i jo højrere
bitrate det er samplet på computeren, jo mere fylder det.

Prøv at afspil dine MP3'ere i f.eks. WinAmp. Der er en box der hedder kBit.
Jo højrere tallet er der, jo mere fylder din fil. Minimum bør være 128, men
tit er MP3 encoded i højere kvalitet, som f.eks 160 eller 192.

--

Nick Christensen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Uffe Thomsen

Dato : 27-02-02 17:08

Jeg kan sige så meget jeg lige har sagt birate ned på en række nummer til
64kbs så det er ikke det.

Når man starter det program op der følger med siger den at der skal kunne
være plads til 64MB (det står der også på nokia's side) men når jeg ca. når
14MB påstår den at der ikke er plads til mere, det vil sige at de sidste
48MB kan ikke bruges og det kan da ikke passe..

uffe

"Nick Christensen" <FJERN-DET-MED-STORTnch@mail.sonofon.dk> skrev i en
meddelelse news:a5isnm$hpu$1@sunsite.dk...

Fra : Nick Christensen

Dato : 27-02-02 17:18

> når 14MB påstår den at der ikke er plads til mere, det vil sige at de
> sidste 48MB kan ikke bruges og det kan da ikke passe.

Nej, det lyder godt nok mærkeligt. Der er ikke en måde man kan formattere
dens memorykort eller noget?

Ellers ved jeg det desværre ikke :(

Fra : Uffe Thomsen

Dato : 27-02-02 17:59

Har prøvet at formattere det flere gange med det program der følger med til
telefonen og det hjælper ikke så den ryger sgu nok til rep. :(

meddelelse news:a5j0rq$3cn$1@sunsite.dk...