3310 Display er dødt kun Telia´s kunder??
Fra : D

Dato : 26-02-02 18:53

Hejsa
Er her nogen der har haft problemer med 3310 i displayet, dvs man kan trykke
koden og den viser at den accepterer, men derefter "dør" displayet.
Displayet er totalt tomt, intet vises ,den kan ringe osv men man aner ikke
hvem der ringer og hvor lidt batteri der er på osv...intet vises.Fuldstændig
som om telefonen er slukket....
Vers. er 5.13 og jeg fik den i Januar
Skal lige sige at en bekendt har akkurat samme problem!!Samme model og vers
5.13....og vi fik den samtidigt og igennem samme....Telia.
Er der flere der kender til det??
Mvh D

Fra : Henrik

Dato : 26-02-02 21:23

Min datter har en med tilsvarende fejl.
Købt hos Wana-save
Mvh
Henrik

Fra : SKA

Dato : 26-02-02 23:00

Det er helt normalt.
Ja det er utroligt NOKIA kan sende sådan noget l. på markedet.
Jeg købte som mobilansvarlig i mit firma 35 stk Nokia 3310 i december 2001
til erstatning for ERMES.
Jeg har indtil nu sendt 7 stk til rep. for den samme fejl som du har
oplevet - de skal sikkert sendes
til rep. alle.
Og bemærk de er sendt til rep. NOKIA vil skam ikke nedlade sig til at
udlevere NYE telefoner til erstatning
for de der skal rep.
Desværre er det NOKIA's måde at behandle sine kunder på.

mvh
Søren