Simens C35i og data
Fra : Jacob Winther

Dato : 26-01-01 12:28

Hejsa

Jeg er på jagt efter en ny mobifon, som også skal anvendes til at koble den
bærebar PC på nettet for at tjekke email og klare bank sager. Desuden vil
jeg gerne have en vibrator i telefonen.

Jeg har kikket meget på nokia 6210, men den ligger lidt over mit økonomiske
budget.

Jeg er derefter faldet for en simens C35i'er som ser udtil i omtalen at
kunne leve op til mine krav.

Jeg derfor gerne høre jeres erfaringer med kombinationen C35 og Data køre
det tilfredstillende ?

Endvidere hvad koster et datakabel til C35i'eren ? Og skal jeg have fat i
andre ting ?

På forhånd tak for svarende

Med Venlig Hilsen
Jacob Winther

Fra : Booggyman

Dato : 27-01-01 00:57

"Jacob Winther" <winther@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg gerne have en vibrator i telefonen.
>
> Jeg har kikket meget på nokia 6210, men den ligger lidt over mit

jeg har lige købt en 6210 (erstatning for C35i) og den blev købt for at den
så kan køre highspeed data HVIS du har et data abb. (120,- kr. i tilæg hos
sonofon/kvartallet).

> Jeg er derefter faldet for en simens C35i'er som ser udtil i omtalen at
> kunne leve op til mine krav.

har du læst min advarsel ang. sårbarhed??
jeg har ikke slået mig på låret med en hammer- og alligevel gik display i
stykker!!

> Jeg derfor gerne høre jeres erfaringer med kombinationen C35 og Data køre
> det tilfredstillende ?

har ikke prøvet med C35i men 9600 på min Nokia 8850/Ericsson 688/888 er
meget landsomt, men hvis det kun er email og måske en hjemmeside en gang om
måneden så går det vel an.

> Endvidere hvad koster et datakabel til C35i'eren ? Og skal jeg have fat i
> andre ting ?

originalt kabel hos T.Hansen 500,-Kr.

Fra : Palle Iversen

Dato : 27-01-01 01:34

Hej

Datakabel købes billigst i England, 3 dage efter jeg bestilte et stod posten
med det... Prisen incl. fragt £ 12,89. adressen har i her.
http://www.cellsavers.co.uk/acatalog/

Fra : Palle Iversen

Dato : 27-01-01 01:50

Hej..
Her http://www.cellsavers.co.uk/acatalog/ kan man bestille et datakabel til
sin telefon, og det tager kun 3 dage med post fra England, og det er det
billigeste sted jeg har set, og så virker det sandeligt også.
Prisen er £ 12,89 incl. porto...

mvh.
Palle

Fra : PsHdO

Dato : 26-02-01 21:54

Ok, så kan jeg også......
http://www.mobiltricks.dk/
Har kablet til 145.- + 25.- i forsendelse.
Og så er det et dansk firma.
Det bedste er at de sender det man bestiller
Og så tager det kun 1-2 dage.

Ikke som cellsavers, der aldrig har sendt en eneste af de ting jeg har
bestilt ! (Jeg har faktisk forsøgt 3 gange)

Mvh.
Peter