Dansk film - hvad hedder den?
Fra : Jonas Delfs

Dato : 26-02-02 17:21

Hej -

For et par år tilbage var der en-eller-anden 9. klasse (eller var det en 10.
klasse?) der udgjorde samtlige skuespillere i en-eller-anden dansk
ungdomsfilm.
Jeg har ingen anelse om hvorvidt den er god, men hvad er det nu den hedder?

--
Mvh./Best Regards
Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Morten Steen

Dato : 26-02-02 19:19

Hmmm... kunne det være "Vil Du Se Min Smukke Navle"? Ved ikke hvorfor jeg
tror det er den...

Morten

Fra : .Kody

Dato : 26-02-02 20:07

Hejsa

Den hedder "Sidste time"

se evt. : http://www.tellerup.dk/dennis/bognov/handling/sidstet.htm

..Kody

--
Venlig Hilsen

Martin Gråkjær Sørensen . Vesterled 15 . 7500 Holstebro . 97406953 .
mgs@email.dk

Fra : Jonas Delfs

Dato : 26-02-02 20:35

Hej

Arh... jeg sagde et par år - ikke 7. :)

--
Mvh./Best Regards
Jonas Delfs, http://delfs.dk

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 26-02-02 21:09

"Jonas Delfs" <jonas@NOSPAMdelfs.dk> wrote in message

> [...]
> ungdomsfilm.
> Jeg har ingen anelse om hvorvidt den er god, men hvad er det nu den

Tænker du på Aage Rais' "Tøser og Drengrøve", der er en film, der handler om
en klassefest i en 7. klasse, og hvor alle rollerne bliver spillet af en 7.
klasse, der også har været med til at lave historien. Filmen er fra 1998 og
faktisk helt ok, uden at være fantastisk. Den kan findes på IMDB, men der er
færre oplysninger om den, end i det jeg lige har skrevet.

Jørgen