Nokia 7650
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 26-02-02 16:52

Hej NG!

Jeg går og glæder mig en smule til at Nokia 7650 kommer på markedet!

Er den værd at vente på? Jeg er godt kørende nu med en Nokia 6210, men jeg
vil gerne have en bedre kalender osv. - Så kan jeg slippe for at have en
Palm osse...(!)

Hvad mener i?

/Lasse

Fra : Bent Laursen

Dato : 26-02-02 17:05

"Lasse Rønlev" wrote:

> [...]
> vil gerne have en bedre kalender osv. - Så kan jeg slippe for at have en

Måske bør du overveje at købe en 9210?

--
Bent Laursen

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 26-02-02 18:09

Nokia 9210 er for stor. Den er ikke til at have i lommen, og det er helt
sikkert et krav...

Lasse

Fra : Dr. Ralph

Dato : 01-03-02 09:55

On Tue, 26 Feb 2002 18:08:47 +0100, "Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote:

>Nokia 9210 er for stor. Den er ikke til at have i lommen, og det er helt
>sikkert et krav...

Ok - men Nokia 7650 vejer altså 155 gram - også en anseelig vægt at
løbe rundt med i en jakkelomme - og nok til, at end ikke gider at
overveje den.

Alt over 110 gram er ikke lomme-telefon-materiale.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 26-02-02 17:05

> Jeg går og glæder mig en smule til at Nokia 7650 kommer på markedet!
Går og glæder mig til at jeg finder ud af om den kommer på CeBIT......

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Michael Nielsen

Dato : 26-02-02 19:01

Den lommer på CeBiT

Fra : Nick Christensen

Dato : 26-02-02 20:09

> Den lommer på CeBiT

Spørgsmålet er om der ikke kommer meget mere til CeBIT :

Nokia has already said it will launch 20 new phones in the first half of
2002. And the company's mobile phones president, Matti Alahuhta, said Nokia
will continue to introduce products at a similar pace for the rest of the
year.

http://asia.cnet.com/newstech/wireless/0,39003048,39016128,00.htm

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 28-02-02 17:06

Den ER værd at vente på !!! Den rykker helt vildt !!!!