ADSL udbydere i Sverige
Fra : Allan Jensen

Dato : 26-02-02 15:06

Er der nogen der ved hvilke ADSL udbydere der er i Sverige?

- jeg vil prøve at skaffe ADSL-adgang for en international skole her,
men jeg kan ikke rigtig finde nogen oversigt over hvem der tilbyder
det... - og hvad der i det hele taget er af teleudbydere...

Fra : Esben

Dato : 26-02-02 15:34

"Allan Jensen" <public@hverdag.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg kan ikke rigtig finde nogen oversigt over hvem der tilbyder
> det... - og hvad der i det hele taget er af teleudbydere...

Hvad med bredbåndsbolaget?

www.bredbandsbolaget.se

--
Esben

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-02-02 18:41

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad med bredbåndsbolaget?

De leverer vist kun overskrifter til danske tabloide onlinemagasiner

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Jesper KA

Dato : 26-02-02 20:14

> De leverer vist kun overskrifter til danske tabloide onlinemagasiner

Sludder .. de lever forbindelser til bunkevis af svenske husstande.

Blandt andet den jeg er ved at købe.

Regards

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-02-02 20:15

"Jesper KA" <jkadk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Sludder .. de lever forbindelser til bunkevis af svenske husstande.

Men det er vist meget selektivt.
Det er ikke en generel udbyder som fx TDC er det i DK

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : stoffer

Dato : 26-02-02 22:53

jo telia er i sverige hvad tdc er i dk
men telia sucks også i sverige faktisk er ADSL markedet meget bedre i dk end
i sverige
tro mig jeg har boet i sverige i 9 mdr nu og savner det danske XDSL marked

Fra : Peter Brodersen

Dato : 27-02-02 00:06

On Tue, 26 Feb 2002 21:53:02 GMT, "stoffer" <film28@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>i sverige
>tro mig jeg har boet i sverige i 9 mdr nu og savner det danske XDSL marked

Sig ikke den slags! Mange danskeres verdensopfattelse om at "Det er
billigere i (indsæt nærliggende, skandinavisk land)" kan gå i stykker
vha. den slags unødvendig fakta.

--
- Peter Brodersen

Fra : Fnug

Dato : 27-02-02 02:36

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> wrote in message

> Sig ikke den slags! Mange danskeres verdensopfattelse om at "Det er
> billigere i (indsæt nærliggende, skandinavisk land)" kan gå i stykker
> vha. den slags unødvendig fakta.
> --------------
Telias pris for en bredbånds opkobling er 325kr/mdl for en 0,5/0,4-0,5 Mbit
og oprettelse1475kr , alt i svenske kr. Det er vel stadigt billigere end i
DK.

/ Fnug

Fra : stoffer

Dato : 27-02-02 12:28

"Fnug" <xxx@mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> / Fnug
>
> telia snakker om at doble alle deres priser i sverige på ADSL kommer måske
senere i år

/Stoffer

Fra : Simon Skals

Dato : 27-02-02 00:12

It seems stoffer wrote:
>jo telia er i sverige hvad tdc er i dk

Og? Emnet var Bredbåndsbolaget.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : stoffer

Dato : 27-02-02 12:29

hvad er dette så -----> Jesper KA" <jkadk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Sludder .. de lever forbindelser til bunkevis af svenske husstande.

Men det er vist meget selektivt.
Det er ikke en generel udbyder som fx TDC er det i DK

det var den jeg svarede på

/Stoffer

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 27-02-02 12:39

In article <jq3f8.9695$gC.86245@news.easynews.com>, stoffer wrote:

> hvad er dette så -----> Jesper KA" <jkadk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> det var den jeg svarede på

Og den handlede om Bredbandsbolaget.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Be cheerful while you are alive.

Fra : stoffer

Dato : 27-02-02 23:19

hvad er det lige i denne sætning du ikke forstår ? ------> Det er ikke en

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 27-02-02 23:24

In article <LXcf8.45540$gC.435489@news.easynews.com>, stoffer wrote:
> hvad er det lige i denne sætning du ikke forstår ? ------> Det er ikke en
> generel udbyder som fx TDC er det i DK

Hallo, fætter Stoffer. Der blev sagt: "Det [Bredbandsbolaget, ikke
"der"] er ikke en generel udbyder som fx TDC er det i DK"

--
Andreas Plesner Jacobsen | FORTH IF HONK THEN

Fra : stoffer

Dato : 27-02-02 23:37

fair nok WOL smølf

undskyldning jeg hermed dig giver fordi jeg ikke havde mine briller på

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 27-02-02 23:41

In article <cbdf8.46032$gC.446077@news.easynews.com>, stoffer wrote:

> fair nok WOL smølf

Øeh?

--
Andreas Plesner Jacobsen | <dark> Knghtbrd: We have lots of whatevers.

Fra : stoffer

Dato : 27-02-02 23:55

Fra : stoffer

Dato : 27-02-02 23:56

sorry du er jo telia smølf nu

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 27-02-02 23:59

In article <ltdf8.132335$qi.12062@news.easynews.com>, stoffer wrote:

> sorry du er jo telia smølf nu

Og? Hvad er pointen?

--
Andreas Plesner Jacobsen | Is that really YOU that is reading this?

Fra : stoffer

Dato : 28-02-02 00:05

ikke noget vi har bare fælles venner
sorry driller dig lidt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-02-02 16:35

"Allan Jensen" <public@hverdag.dk> wrote in message
> [...]
> men jeg kan ikke rigtig finde nogen oversigt over hvem der tilbyder
> det... - og hvad der i det hele taget er af teleudbydere...

http://www.telenordia.se

Levere op til 4 Mbit, og erhvers tjenester,,, såsom std. 5 Ip adresser med
videre.

Fra : Martin Singh

Dato : 26-02-02 17:35

afhængig af hvor hurtig en forbindelse etc.
så er www.telia.se også en mulighed.

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 26-02-02 18:18

On Tue, 26 Feb 2002 15:05:39 +0100, Allan Jensen <public@hverdag.dk>
wrote:

>Er der nogen der ved hvilke ADSL udbydere der er i Sverige?

Ja, det ved Ken. Se "Kens ADSL-sidor":
http://w1.857.telia.com/%7Eu85710476/docs/adsl02se.html

Du mangler tilsyneladende disse links (hvis du kender Telia og
Telenordia i forvejen):
www.bostream.se
www.spray.se
www.villariks.se