Spray-Logos i CS ???
Fra : Tot og Carlsen

Dato : 26-02-02 15:05

Hej Gruppe.
Jeg har fundet en side, hvor jeg kan hente diverse spray-logos til brug i
CS.
Jeg kan ikke få dem til at virke når jeg lægger dem ind ??? Er der nogen der
har en lille brugsvejledning ?
På forhånd tak.
MVH
[GOS]BadAssTot

Fra : S3N80R

Dato : 26-02-02 16:24

On Tue, 26 Feb 2002 15:05:03 +0100, "Tot og Carlsen"
<totogcarlsen@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>CS.
>Jeg kan ikke få dem til at virke når jeg lægger dem ind ??? Er der nogen der

Hejsa Tot og Carlsen,

Den fil der hedder pldecal.wad skal kopieres ind i dit
/Half-Life/cstrike og overskrive den originale.

Herefter må du ikke gå ind under menuen <CUSTOMIZE> da det vil
gendanne den originale pldecal.wad !

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : S3N80R

Dato : 26-02-02 17:55

On Tue, 26 Feb 2002 16:24:28 +0100, S3N80R <sen@webglobe.dk> wrote:

<følger op i NG da andre kan have glæde af emnet>

>Hej Tak for hjælpen.
>
>Men jeg forstår det ikke helt, nu har jeg fundet den fil du snakker om, jeg fandt den inde under cstrik.
>
>Skal jeg slette den eller hvad og hvor finder jeg den anden der skal ligges ind ???
>
>Hvis man ikke må gå ind i customize hvordan skal man så vælge en anden spray????
>
>MVH TOT

Hejsa Tot og Carlsen,

I forvejen indeholder dit CS en fil ved navn pldecal.wad. Filen
indeholder det spraylogo som du har valgt under menupunktet
<CUSTOMIZE>.

Du har været ude på nettet og fundet dig et nyt og langt federe spray
som du har downloadet. Dette hedder også pldecal.wad.

Kopier det ind i dit CS bibliotek og overskriv det gamle - dette gøres
istedet for at vælge sprayet inde i <CUSTOMIZE> og nu HAR du dette nye
spray. Det skal ikke vælges, da det allerede eksisterer idet du har
overskrevet det gamle.

Skulle du nu få lyst til at eks. ændre dit navn så må du IKKE gå ind i
<CUSTOMIZE> for at gøre dette da det vil gendanne det originale
spraylogo.

Istedet skal du bruge en konsol variabel, som i navnetilfældet er
følgende: ned med konsollen og skriv: name [GOS]BadAssTot - hvis der
skal være mellemrum skal du istedet skrive: name "[GOS] Bad Ass Tot"
:)

Med venlig hilsen
S3N80R