Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
? vedr. køb af digitalt kamera.
Fra : Jess

Dato : 26-02-02 14:36

Hej.

Jeg har endelig fået sparet op til et digitalt kamera, men er meget i tvivl
om hvilket jeg skal købe.
Jeg har max. 3000,-

mine bedste bud er:

Canon PowerShot A20 er et nemt og kompakt digitalkamera fra Canon med 2.1
mio. Megapixel CCD. 3x optisk zoom med mulighed for yderligere 7.5x digital
zoom. USB interface til PC/MAC samt analog udgang til TV. TFT display samt
indbygget flash.

Salgspris kr. 2999,00

Eller:

Samsung Digimax 220 digital kamera m/ 3 x optisk og 2 x digital zoom.
opløsning på 2,1 mio. pixels. mulighed for video clips, interval timer.
inkl. 8 mb. compact flash card, batteri, kabler og software.

salgspris. 2999,00

Hvilket af de 2 ovenstående tilbud er det bedste?, eller er der et andet som
er bedre.

Mine behov er alm. foto på ferier, hjemme o.s.v.

--
Venlig Hilsen
Jess

Fra : Jan

Dato : 26-02-02 16:17

Jeg ville ikke betænke mig, Canon har forstand på foto, Samsung har forstand
på øh...

Fra : LR

Dato : 26-02-02 16:24

Tests af forskellige kameraer:
http://www.digit.no/Tester/Kameraer/kamerate.htm

--
Hilsen L.R.
------

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 26-02-02 22:13

Jess <3u91wv001@sneakemail.com> wrote:

> eller er der et andet som
> er bedre.

Fuji FinePix 2600 får meget ros i USA.

Martin

Fra : Jens Jakob Andersen

Dato : 27-02-02 23:04

Hej Jess

http://www.dpreview.com
gode reviews og gode forums til kamera diskussion.

http://www.guenstiger.de
Tysklands svar på www.edbpriser.dk, du kan komme en _hel_ del længere
med dine 3000 her!!! (Pas dog på forsendelse).

JJ
jj92_2