Billedeskift i anden celle
Fra : KN

Dato : 26-02-02 14:16

Hej NG

Kan nogen af eksperterne her hjælpe med et script eller lignende til
følgende....

Forestil jer i Frontpage en tabel med 2 kollonner og f.eks. 3 rækker i den
første col og en celle (merged) i 2' col.

I første kollonne er der er der i hver celle en tekst, og ved mouseover på
en af disse tekster skal der i cellen i col 2 vises et bestemt billede der
bliver der til der er mouseover på en af de andre tekster.
On pageload er der bare et default billede indtil første mouse over.

Jeg har søgt rundt på nettet men kan ikke finde noget, så jeg håber på en
ekspert der lige har et script eller kan sige mig hvordan det lettest gøres.

mvh, Kim

Fra : JSC

Dato : 26-02-02 15:31

"KN" <kvn@danfoss.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har søgt rundt på nettet men kan ikke finde noget, så jeg håber på en
> ekspert der lige har et script eller kan sige mig hvordan det lettest

Hej Kim

Er det noget i stil med dette:
http://www.soendermarksskolen-vejle.dk/bestyrelsen/bestyrelse.htm

Mvh
Jan
Vejles Forandring
www.jsc.dk

Fra : KN

Dato : 26-02-02 15:43

Ja det er faktisk noget i den stil, det skulle dog ikke være med frames, men
blot skifte billede i cellen ved mouseover